Британський регулятор з реклами вирішив заборонити рекламний ролик Toyota Hilux, вважаючи його соціально нереспектабельним. У ролику під назвою “Born to Roam” (“Народжений мандрувати”) пікапи Toyota Hilux зображені, рухаючись з високою швидкістю по бездоріжжю. Регулятор вважає, що це відео стимулює їзду бездоріжжям, що може завдати шкоди навколишньому середовищу.
Це перший випадок заборони реклами у Великій Британії через її екологічні наслідки. У рекламі Hilux підкреслюється його здатність справлятися з труднопрохідними умовами, що робить його популярним серед фермерів та лісників.
Представники Toyota відзначили, що Hilux створювався для експлуатації в суворих умовах і, як правило, використовується на бездоріжжі. Вони також зазначили, що відео було знято на приватній території у Словенії за згодою власника землі.
Незважаючи на пояснення від Toyota про те, що ролик не був знятий у справжній дикій природі та на те, що компанія активно працює у напрямку електрифікації автопарку, британський регулятор реклами не змінив свого рішення та заборонив ролик та слоган у країні.
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…
У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…
В Україні дедалі більше автовласників стикаються з ситуацією, коли штрафи за порушення правил дорожнього руху…
На вулицях Києва з'явився надпотужний і вкрай рідкісний екземпляр — Mercedes-AMG S63 Coupe, який пройшов…
Виїзд на дорогу навіть на коротку відстань вимагає відповідальності. Окрім водійського посвідчення, кожен автовласник зобов’язаний…