Британський регулятор з реклами вирішив заборонити рекламний ролик Toyota Hilux, вважаючи його соціально нереспектабельним. У ролику під назвою “Born to Roam” (“Народжений мандрувати”) пікапи Toyota Hilux зображені, рухаючись з високою швидкістю по бездоріжжю. Регулятор вважає, що це відео стимулює їзду бездоріжжям, що може завдати шкоди навколишньому середовищу.
Це перший випадок заборони реклами у Великій Британії через її екологічні наслідки. У рекламі Hilux підкреслюється його здатність справлятися з труднопрохідними умовами, що робить його популярним серед фермерів та лісників.
Представники Toyota відзначили, що Hilux створювався для експлуатації в суворих умовах і, як правило, використовується на бездоріжжі. Вони також зазначили, що відео було знято на приватній території у Словенії за згодою власника землі.
Незважаючи на пояснення від Toyota про те, що ролик не був знятий у справжній дикій природі та на те, що компанія активно працює у напрямку електрифікації автопарку, британський регулятор реклами не змінив свого рішення та заборонив ролик та слоган у країні.
Якщо ви мрієте про преміальний кросовер, але не маєте відповідного бюджету, варто звернути увагу на…
Серед автомобілістів існує думка, що пропуск передач під час керування механічною трансмісією дозволить істотно скоротити…
Сьогодні багато автомобілістів вважають, що часи, коли автомобільні двигуни були «незнищенними» і працювали десятиліттями без…
Багато українських водіїв, намагаючись зробити свої автомобілі більш практичними, оснащують їх додатковим обладнанням, навіть не…
Якщо на приладовій панелі автомобіля загоряється тривожний індикатор Check Engine, у багатьох водіїв це викликає…
В Україні багато автомобілістів прагнуть поліпшити комфорт від нічної поїздки, встановивши на свій транспортний засіб…