Британський регулятор з реклами вирішив заборонити рекламний ролик Toyota Hilux, вважаючи його соціально нереспектабельним. У ролику під назвою “Born to Roam” (“Народжений мандрувати”) пікапи Toyota Hilux зображені, рухаючись з високою швидкістю по бездоріжжю. Регулятор вважає, що це відео стимулює їзду бездоріжжям, що може завдати шкоди навколишньому середовищу.
Це перший випадок заборони реклами у Великій Британії через її екологічні наслідки. У рекламі Hilux підкреслюється його здатність справлятися з труднопрохідними умовами, що робить його популярним серед фермерів та лісників.
Представники Toyota відзначили, що Hilux створювався для експлуатації в суворих умовах і, як правило, використовується на бездоріжжі. Вони також зазначили, що відео було знято на приватній території у Словенії за згодою власника землі.
Незважаючи на пояснення від Toyota про те, що ролик не був знятий у справжній дикій природі та на те, що компанія активно працює у напрямку електрифікації автопарку, британський регулятор реклами не змінив свого рішення та заборонив ролик та слоган у країні.
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…