Британський регулятор з реклами вирішив заборонити рекламний ролик Toyota Hilux, вважаючи його соціально нереспектабельним. У ролику під назвою “Born to Roam” (“Народжений мандрувати”) пікапи Toyota Hilux зображені, рухаючись з високою швидкістю по бездоріжжю. Регулятор вважає, що це відео стимулює їзду бездоріжжям, що може завдати шкоди навколишньому середовищу.
Це перший випадок заборони реклами у Великій Британії через її екологічні наслідки. У рекламі Hilux підкреслюється його здатність справлятися з труднопрохідними умовами, що робить його популярним серед фермерів та лісників.
Представники Toyota відзначили, що Hilux створювався для експлуатації в суворих умовах і, як правило, використовується на бездоріжжі. Вони також зазначили, що відео було знято на приватній території у Словенії за згодою власника землі.
Незважаючи на пояснення від Toyota про те, що ролик не був знятий у справжній дикій природі та на те, що компанія активно працює у напрямку електрифікації автопарку, британський регулятор реклами не змінив свого рішення та заборонив ролик та слоган у країні.
Кожен стикався з ситуацією, коли автомобіль проїжджає, не пригальмовуючи, калюжами, окроплюючи пішоходів, які проїжджають тротуаром.…
Сучасні автомобілі часто оснащують опціями, про користь яких водії навіть не підозрюють. Зокрема, експерти в…
Існує думка, що чим старший автомобіль, тим нижча його ціна. Це правило діє лише до…
Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…
Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…
Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…