На адресу Полтавського ГЗК із Кременчуцького автозаводу сьогодні відправлено 25-тонний автокран КС-55713. Перший з двох, замовлених цим постійним клієнтом, давнім стратегічним партнером «КрАЗу», вже невдовзі приступить до виконання поточних завдань комбінату.
Базове шасі, на яке змонтоване кранове устаткування, – серійний капотник КрАЗ-65053 колісної формули 6х4. Кабіна стандартна, тримісна, із пасками безпеки водія та пасажирів. Для комфортної роботи в ній встановлено кондиціонер. Двигун – 375 к.с. Євро-5, рядний із турбонаддувом. КЗП – механічна, гальмівна система – з АБС.
Кранова надбудова КС-55713 обладнана чотирисекційною телескопічною стрілою максимальним вантажним моментом 80 т.м. Довжина стріли до 30 м, аналогічна й висота підйому крюка, максимальний робочий виліт – 27 м, зона роботи -3600.
Для безпечної роботи кранівника автомобільний кран, серед іншого, обладнаний обмежувачем вантажопідйомності, реєстратором робочих параметрів (“чорним ящиком”), пристроєм захисту від небезпечної напруги; пристроєм безпеки ОНК-160С, кінцевими вимикачами робочих рухів механізмів.
Споживачі відмічають переваги автокранів на шасі КрАЗ перед аналогами: високу несучу спроможність, надзвичайну прохідність, стійкість, економічність, простоту і надійність конструкції, велику вантажопідйомність. А традиційне капотне компонування КрАЗів полегшує доступ до обслуговування двигуна при складеній та опущеній у транспортне положення стрілі, дозволяє простіше і надійніше закріплювати гак в передній частині автомобіля. При технічному обслуговуванні двигуна не потрібне відведення стріли крана в бік, що, на відміну від безкапотних аналогів, надає додаткові зручності водієві.
Друга одиниця замовлення ПГЗК – аналогічна кранова установка, відправиться до гірників Горішніх Плавнів вже у кінці наступного місяця.
Джерело: АвтоКрАЗ
Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…