Лукаш Крупскі, колишній співробітник Tesla, підняв тривогу щодо безпеки системи штучного інтелекту, яка застосовується для управління безпілотними електрокарами компанії. Крупскі стверджує, що ця технологія поки що не забезпечує достатній рівень безпеки для використання на дорогах загального користування.
За його словами, його було звільнено після занепокоєння щодо безпеки програмного забезпечення, що використовується для автопілота. Крупскі висловив своє занепокоєння тим, що, на його думку, апаратне та програмне забезпечення ще не готові до широкого використання, і поточні експерименти з автопілотом відбуваються на дорогах загального користування.
Він поділився кількома звітами про аварії та внутрішній листуванням Tesla з газетою Handelsblatt. Крупскі додав, що небезпеки, пов’язані з автопілотом, стосуються не лише власників Tesla, а й усіх учасників руху на дорозі.
Цей заявлений колишнім співробітником ризик на фоні стрімкого розвитку технологій автономного водіння ставить під сумнів поточний рівень готовності систем та порушує питання необхідності більш суворого тестування та безпеки впровадження автопілотів на дорогах.
Міська їзда – це постійні затори, світлофори, ривки на старті й гальмування. Для двигуна це…
Не кожен водій замислюється про дрібниці, які можуть вирішити великі проблеми. А дарма. Коли ламається…
У багажниках досвідчених водіїв іноді можна знайти не лише трос, аптечку чи домкрат. Деякі кладуть…
На жвавому перехресті водій зупинився в крайній правій смузі під стрілкою на світлофорі. Але стрілка…
В Україні готують нові правила, які можуть суттєво змінити для чоловіків значення слів «зупинка на…
Після змін до законодавства чоловіки віком від 18 до 60 років мають обов’язково носити з…