Лукаш Крупскі, колишній співробітник Tesla, підняв тривогу щодо безпеки системи штучного інтелекту, яка застосовується для управління безпілотними електрокарами компанії. Крупскі стверджує, що ця технологія поки що не забезпечує достатній рівень безпеки для використання на дорогах загального користування.
За його словами, його було звільнено після занепокоєння щодо безпеки програмного забезпечення, що використовується для автопілота. Крупскі висловив своє занепокоєння тим, що, на його думку, апаратне та програмне забезпечення ще не готові до широкого використання, і поточні експерименти з автопілотом відбуваються на дорогах загального користування.
Він поділився кількома звітами про аварії та внутрішній листуванням Tesla з газетою Handelsblatt. Крупскі додав, що небезпеки, пов’язані з автопілотом, стосуються не лише власників Tesla, а й усіх учасників руху на дорозі.
Цей заявлений колишнім співробітником ризик на фоні стрімкого розвитку технологій автономного водіння ставить під сумнів поточний рівень готовності систем та порушує питання необхідності більш суворого тестування та безпеки впровадження автопілотів на дорогах.
Град влітку — це не лише природня аномалія, а й реальна загроза для автомобіля. Непередбачуваність…
Вибір найкращого кросовера в 2025 році — це не проста задача, особливо коли ринок пропонує…
Літнє сонце, пил та комахи — це, мабуть, найзвичніші супутники кожного водія. Однак мало хто…
У спекотні літні дні кондиціонер стає незамінним помічником, особливо коли автомобіль довго стояв на сонці.…
Багато автолюбителів хочуть покращити свої автомобілі, замінюючи стандартні деталі на більш ефектні та функціональні. Колеса…
На тлі зростання цін на нові автомобілі, яке наближається до позначки $50,000 (приблизно 2 млн…