У зв’язку з війною в Україні багато українців, які шукають притулку в Європі, використали свої автомобілі для переїзду. Однак у ЄС вони зіткнулися з новою реальністю, пов’язаною із бюрократичними вимогами місцевого законодавства. Особливо це стосується Німеччини, де українським біженцям доводиться відмовлятися від своїх транспортних засобів через труднощі з питаннями реєстрації.
Спочатку українцям було дозволено керувати автомобілями з українськими номерами у Німеччині протягом шести місяців, пізніше термін було продовжено до одного року. Однак через невизначеність щодо подальших правил багато українців почали продавати свої автомобілі або відправляти їх назад до України.
Ажіотаж на ринку призвів до того, що у біженців почали скуповувати машини за заниженими цінами. Перекупники, користуючись бажанням українців швидше позбутися авто, змушували їх робити знижки. Нерідко після цього машину переганяли до України, де продавали дорожче.
Згідно з внутрішніми правилами Німеччини, українці зобов’язані поставити на облік свої транспортні засоби після року перебування у країні. Однак через відсутність чітких вказівок на федеральному рівні багато хто стикається з невизначеністю. У різних федеральних землях правила можуть інтерпретуватися по-різному, що створює додаткові труднощі. Деякі землі, такі як Саксонія-Анхальт, внесли зміни, продовживши термін використання автомобілів із українською реєстрацією до двох років.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…