Міністерство енергетики України підготувало проект ухвали про заборону реалізації в країні бензину та дизельного палива екологічних стандартів Євро-3 та Євро-4. Подібні заходи можуть мати дуже серйозні наслідки як для галузі загалом, так і для пересічних українців.
Кабмін дозволив торгівлю паливом стандартів Євро-3 та Євро-4 у березні 2022 року, щоб на тлі вторгнення РФ та військового стану стабілізувати ринок, запобігши дефіциту палива на українських АЗС. Це призвело до того, що до початку літа дефіцит бензину та ДП повністю зник. Очікувалося, що такі заходи будуть актуальними до кінця воєнного стану, однак у Міненерго вирішили, що ситуація на ринку давно стабілізувалася, палива в надлишку та потреби в особливих умовах більше не існує. При цьому питання повернення заборони на реалізацію палива стандартів Євро-3 та Євро-4 все ще залишається дискусійним.
Експерти побоюються, що подібні заходи призведуть до активізації шахраїв та масового продажу контрафактної продукції на українських легальних та підпільних АЗС. Це пов’язано з тим, що виробничих потужностей в Україні може замало, щоб випускати необхідну кількість палива стандарту Євро-5. Також це може негативно позначитися на вартості бензину та дизеля.
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…