Міністерство енергетики України підготувало проект ухвали про заборону реалізації в країні бензину та дизельного палива екологічних стандартів Євро-3 та Євро-4. Подібні заходи можуть мати дуже серйозні наслідки як для галузі загалом, так і для пересічних українців.
Кабмін дозволив торгівлю паливом стандартів Євро-3 та Євро-4 у березні 2022 року, щоб на тлі вторгнення РФ та військового стану стабілізувати ринок, запобігши дефіциту палива на українських АЗС. Це призвело до того, що до початку літа дефіцит бензину та ДП повністю зник. Очікувалося, що такі заходи будуть актуальними до кінця воєнного стану, однак у Міненерго вирішили, що ситуація на ринку давно стабілізувалася, палива в надлишку та потреби в особливих умовах більше не існує. При цьому питання повернення заборони на реалізацію палива стандартів Євро-3 та Євро-4 все ще залишається дискусійним.
Експерти побоюються, що подібні заходи призведуть до активізації шахраїв та масового продажу контрафактної продукції на українських легальних та підпільних АЗС. Це пов’язано з тим, що виробничих потужностей в Україні може замало, щоб випускати необхідну кількість палива стандарту Євро-5. Також це може негативно позначитися на вартості бензину та дизеля.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…