Деякі автомобілісти мають звичку взимку регулярно прогрівати свої транспортні засоби навіть, якщо вони не збираються нікуди їздити. Їм здається, що тим самим вони піклуються про машину, але насправді вони наражають автомобіль на серйозний ризик. Давайте розберемося, наскільки реальною є ця проблема.
Коли автомобіль прогрівається протягом тривалого часу, двигун досягає робочої температури. Однак, якщо машина залишається на місці і не рухається, після вимкнення двигуна відбувається різке охолодження. Цей перепад температур на стінках трубок системи охолодження може спричинити конденсацію вологи.
Волога, не встигнувши випаруватися протягом короткого прогріву, змішується з мастилом двигуна при його охолодженні. В результаті утворюється емульсія, що є сумішшю води та оливи. Це може призвести до різних проблем з функціонуванням двигуна та його компонентів.
Потенційні проблеми з емульсією в оливі
– Вода в мастилі може знизити його змащувальні властивості, що може призвести до зношування двигуна та підвищеного тертя між деталями.
– Волога може спричинити корозію внутрішніх частин двигуна, таких як поршні, підшипники та колінвал.
– Емульсія може зробити мастило менш ефективним при змащенні, що в результаті прискорює зношування двигуна.
Експерти рекомендують не чіпати у великі морози свій автомобіль, якщо ви не збираєтесь на ньому нікуди їхати. Це дозволить вам уникнути серйозної поломки двигуна та дорогого ремонту.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…