Деякі автомобілісти мають звичку взимку регулярно прогрівати свої транспортні засоби навіть, якщо вони не збираються нікуди їздити. Їм здається, що тим самим вони піклуються про машину, але насправді вони наражають автомобіль на серйозний ризик. Давайте розберемося, наскільки реальною є ця проблема.
Коли автомобіль прогрівається протягом тривалого часу, двигун досягає робочої температури. Однак, якщо машина залишається на місці і не рухається, після вимкнення двигуна відбувається різке охолодження. Цей перепад температур на стінках трубок системи охолодження може спричинити конденсацію вологи.
Волога, не встигнувши випаруватися протягом короткого прогріву, змішується з мастилом двигуна при його охолодженні. В результаті утворюється емульсія, що є сумішшю води та оливи. Це може призвести до різних проблем з функціонуванням двигуна та його компонентів.
Потенційні проблеми з емульсією в оливі
– Вода в мастилі може знизити його змащувальні властивості, що може призвести до зношування двигуна та підвищеного тертя між деталями.
– Волога може спричинити корозію внутрішніх частин двигуна, таких як поршні, підшипники та колінвал.
– Емульсія може зробити мастило менш ефективним при змащенні, що в результаті прискорює зношування двигуна.
Експерти рекомендують не чіпати у великі морози свій автомобіль, якщо ви не збираєтесь на ньому нікуди їхати. Це дозволить вам уникнути серйозної поломки двигуна та дорогого ремонту.
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…