Популярний кросовер Renault Duster завоював успіх серед українських автомобілістів завдяки низці позитивних якостей. У той же час, ця модель не позбавлена вад, які іноді можуть просто розорити власника автомобіля.
Експерти звертають увагу на одну модифікацію Renault Duster, здатну доставити масу проблем у процесі експлуатації. Йдеться про версію з 4-ступінчастою гідравлічною АКПП. У кросоверах з переднім приводом це DP2, у повнопривідних DP8.
Зазначається, що цей вид трансмісії серйозно знижує потужність двигуна автомобіля, що негативно впливає на динаміку та витрату палива. У деяких випадках різниця у споживанні бензину може становити до 4 літрів на 100 км. Крім того експерти підкреслюють, що DP2 і DP8 схильні до частих перегрівів, а їх соленоїди мають невеликий ресурс.
Ремонт трансмісії Renault Duster може коштувати власнику круглу суму. При цьому не виключено, що після цього проблеми повторяться.
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…