Популярний кросовер Renault Duster завоював успіх серед українських автомобілістів завдяки низці позитивних якостей. У той же час, ця модель не позбавлена вад, які іноді можуть просто розорити власника автомобіля.
Експерти звертають увагу на одну модифікацію Renault Duster, здатну доставити масу проблем у процесі експлуатації. Йдеться про версію з 4-ступінчастою гідравлічною АКПП. У кросоверах з переднім приводом це DP2, у повнопривідних DP8.
Зазначається, що цей вид трансмісії серйозно знижує потужність двигуна автомобіля, що негативно впливає на динаміку та витрату палива. У деяких випадках різниця у споживанні бензину може становити до 4 літрів на 100 км. Крім того експерти підкреслюють, що DP2 і DP8 схильні до частих перегрівів, а їх соленоїди мають невеликий ресурс.
Ремонт трансмісії Renault Duster може коштувати власнику круглу суму. При цьому не виключено, що після цього проблеми повторяться.
Днями соцмережі сколихнуло вірусне відео, на якому водій седану на засніженій стоянці паркує свій автомобіль…
Існує стереотип, що автомобілі представницького класу коштують, як квартира. Насправді на вторинному ринку завжди можна…
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…