Популярний кросовер Renault Duster завоював успіх серед українських автомобілістів завдяки низці позитивних якостей. У той же час, ця модель не позбавлена вад, які іноді можуть просто розорити власника автомобіля.
Експерти звертають увагу на одну модифікацію Renault Duster, здатну доставити масу проблем у процесі експлуатації. Йдеться про версію з 4-ступінчастою гідравлічною АКПП. У кросоверах з переднім приводом це DP2, у повнопривідних DP8.
Зазначається, що цей вид трансмісії серйозно знижує потужність двигуна автомобіля, що негативно впливає на динаміку та витрату палива. У деяких випадках різниця у споживанні бензину може становити до 4 літрів на 100 км. Крім того експерти підкреслюють, що DP2 і DP8 схильні до частих перегрівів, а їх соленоїди мають невеликий ресурс.
Ремонт трансмісії Renault Duster може коштувати власнику круглу суму. При цьому не виключено, що після цього проблеми повторяться.
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…
Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…