Від початку 2018 року на 20,5% збільшився експорт дизельних автомобілів з Німеччини. Їх вивезено майже 24 тисячі. Імпорт таких авто до Україну зріс на 136 %.
Після дизельного скандалу експорт автомобілів з Німеччини став чи не єдиним способом реалізації авто на важкому паливі, повідомляє «Укравтопром» з посиланням на дослідження європейських аналітиків.
Так, поставки старих дизельних німецьких машин до України збільшилися на 136%, до Хорватії – на 89,6%, до Болгарії – на 27,7%, до Румунії – на 26,8%.
Крім Хорватії, Словенії, Болгарії та Румунії, що входять до ЄС, вживані дизельні машини експортують до України, через відносно низьке ввізне мито на старі автомобілі з Євросоюзу.
При цьому, новіші дизельні авто знаходять покупців на вимогливих ринках Іспанії, Австрії та Франції. Разом з тим, експорт автівок, які забруднюють довкілля, стрімко падає у країнах, де переймаються екологією: у Норвегію на 26,6%, у Швейцарії – на 18,7%, у Фінляндії – на 9%.
Нагадаємо, що за махінацію з Lamborghini українець поплатився лише митом у мільйон гривень. Після оплати мита фіскальна служба відкликала свій позов про кримінальну відповідальність.
Джерело tsn.ua
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…