Від початку 2018 року на 20,5% збільшився експорт дизельних автомобілів з Німеччини. Їх вивезено майже 24 тисячі. Імпорт таких авто до Україну зріс на 136 %.
Після дизельного скандалу експорт автомобілів з Німеччини став чи не єдиним способом реалізації авто на важкому паливі, повідомляє «Укравтопром» з посиланням на дослідження європейських аналітиків.
Так, поставки старих дизельних німецьких машин до України збільшилися на 136%, до Хорватії – на 89,6%, до Болгарії – на 27,7%, до Румунії – на 26,8%.
Крім Хорватії, Словенії, Болгарії та Румунії, що входять до ЄС, вживані дизельні машини експортують до України, через відносно низьке ввізне мито на старі автомобілі з Євросоюзу.
При цьому, новіші дизельні авто знаходять покупців на вимогливих ринках Іспанії, Австрії та Франції. Разом з тим, експорт автівок, які забруднюють довкілля, стрімко падає у країнах, де переймаються екологією: у Норвегію на 26,6%, у Швейцарії – на 18,7%, у Фінляндії – на 9%.
Нагадаємо, що за махінацію з Lamborghini українець поплатився лише митом у мільйон гривень. Після оплати мита фіскальна служба відкликала свій позов про кримінальну відповідальність.
Джерело tsn.ua
Рідкість у світі автомобілів може бути як дорогоцінною спадщиною, так і викликом для власників. Однак…
Вибір правильного автомобіля для сім'ї - це не тільки про практичність і безпеку, а й…
Мало хто з водіїв зрадіє, якщо його зупинить поліція. Але якщо вже це сталося, потрібно…
Вибір кросовера може стати справжнім викликом, особливо, якщо ваш бюджет обмежений. У такій ситуації не…
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…
Акумулятор - це серце автомобіля, що забезпечує живлення електроніки та запуск двигуна. Але як довго…