У період відлиги, що змінюється різким похолоданням, використання ручного гальма може стати джерелом проблем автомобіля. Експерти звернули увагу водіїв на кілька аспектів, які є важливими в таких ситуаціях.
Волога, що потрапляє на гальмівні механізми у теплу погоду, може замерзнути у холод. Це може призвести до заїдання гальмівних колодок і, як наслідок, до складнощів керування автомобілем. Виправляти проблему доведеться довгим та складним відігрівом гальмівних механізмів.
У сучасних автомобілях все частіше застосовують електричне ручне гальмо. І хоча він краще адаптований до складних умов, мороз також може вплинути на його працездатність. Причому ремонт електромеханізму обійдеться вам набагато дорожче.
Паркування в режимі “P” на автоматичній коробці може стати альтернативою ручному гальму в замерзаючу погоду. Однак варто пам’ятати, що “P” призначений, перш за все, для фіксації автомобіля в нерухомому стані, а не для запобігання ковзанню на зледенілих поверхнях.
Важливо підтримувати гальмівну систему у справному стані та періодично проводити технічне обслуговування, особливо перед настанням зими. У разі сумнівів, краще проконсультуватися з автомобільним фахівцем щодо найкращих практик використання гальмівної системи в умовах мінливої погоди.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…