У світі автомобільної індустрії, безперечно, існують певні моделі, які буквально “жеруть” моторне мастило. Це не тільки проблема для власників, але й привід для серйозної тривоги, оскільки витік або висока витрата оливи можуть призвести до серйозних проблем з двигуном та значними витратами на ремонт.
На вершині цього “антирейтингу” опинилися автомобілі, оснащені турбованими двигунами серії EA888 від Volkswagen. Ці двигуни, встановлені на Audi A3, A4, A5, A6, Q3 і Q5, Volkswagen Golf, Tiguan, Passat і Jetta, Skoda Yeti, Superb і Octavia, показали підвищену витрату мастила через знос внутрішньої поверхні циліндрів і утворення відкладень на поршневих кільцях. У BMW на «масложор» страждають мотори серій N45 і N46
На жаль, навіть такі престижні марки, як Audi та BMW, зіткнулися із проблемою збільшеної витрати мастила. Це ставить під питання якість та надійність двигунів, які, здавалося б, мають бути взірцем інженерної майстерності.
Крім того, до списку потрапили японські та корейські моделі, що також викликає певні сумніви щодо якості виробництва. До проблемних відносять двигуни G4KA/G4KD/G4NA (Kia Sportage, Hyundai Tucson, Kia Soul та Kia Ceed до 2018 року), а також 1,8-літрові мотори серії 1ZZ-FE для Toyota Corolla та Toyota Avensis. Підвищена витрата оливи може стати серйозним головним болем для власників цих автомобілів, а також призвести до необхідності дорогого ремонту.
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…