Німецький автоконцерн Mercedes-Benz славиться своїми преміальними автомобілями, які далеко не кожному по кишені. На цьому тлі у багатьох здивували плани компанії розширити виробництво за рахунок акценту на випуску більш дешевих моделей.
За даними видання Motor1, нова стратегія Mercedes передбачає різке нарощування виробництва та продажу бюджетних автомобілів. У компанії сподіваються, що це дасть змогу зміцнити позиції бренду на глобальному ринку.
Відомо, що представники німецького автоконцерну вже провели у США зустріч із місцевими дилерами, у рамках якої сповістили своїх партнерів про нову стратегію. Багатьох здивувало рішення Mercedes, який ще недавно наголосив на продажах преміальних авто.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…