Останні тенденції на світовому автомобільному ринку щодо популяризації сегмента кросоверів та позашляховиків викликають тривогу в Європі. Незважаючи на комфорт та безпеку сегмента SUV, великогабаритні автомобілі загрожують мобільності та дорожній безпеці, йдеться у дослідженні Transport & Environment.
Експерти встановили, що з кожним роком середня величина позашляховиків неухильно зростає, що створює проблеми під час паркування, а також підвищує ризик смертельних ДТП за участю пішоходів. Інститут страхування безпеки на дорогах (IIHS) з’ясував, що шанси пішохода загинути при зіткненні з кросовером або позашляховиком удвічі вищі, ніж при зіткненні зі звичайною машиною.
У деяких країнах Європи, як-от Франція, Нідерланди та Бельгія, вже почали стягувати з власників великих позашляховиків підвищену плату за їзду в мегаполісах. Очікується, що найближчим часом буде прийнято централізоване рішення владою Євросоюзу. У перспективі в об’єднанні взагалі можуть заборонити продавати великогабаритні легкові авто чи обмежити їхнє використання у великих містах.
У Данії трапився зухвалий випадок викрадення автомобіля просто з автосалону Bilhuset Silkeborg. Зловмисник, представившись потенційним…
Щоб автомобіль споживав пальне в межах, заявлених виробником, важливо підтримувати його технічний стан у порядку.…
На одній із вулиць Дніпра стався справжній курйоз: на автовозі, поряд із двома підготовленими для…
Українських водіїв та перевізників попереджають про тимчасові ускладнення на одному з популярних пунктів пропуску —…
Попри постійні розмови про фінансові труднощі київського "Динамо", його президент Ігор Суркіс, здається, живе зовсім…
У застосунку «Дія» з'явиться нова зручна послуга для автовласників — можливість замінити свідоцтво про реєстрацію…