Останні тенденції на світовому автомобільному ринку щодо популяризації сегмента кросоверів та позашляховиків викликають тривогу в Європі. Незважаючи на комфорт та безпеку сегмента SUV, великогабаритні автомобілі загрожують мобільності та дорожній безпеці, йдеться у дослідженні Transport & Environment.
Експерти встановили, що з кожним роком середня величина позашляховиків неухильно зростає, що створює проблеми під час паркування, а також підвищує ризик смертельних ДТП за участю пішоходів. Інститут страхування безпеки на дорогах (IIHS) з’ясував, що шанси пішохода загинути при зіткненні з кросовером або позашляховиком удвічі вищі, ніж при зіткненні зі звичайною машиною.
У деяких країнах Європи, як-от Франція, Нідерланди та Бельгія, вже почали стягувати з власників великих позашляховиків підвищену плату за їзду в мегаполісах. Очікується, що найближчим часом буде прийнято централізоване рішення владою Євросоюзу. У перспективі в об’єднанні взагалі можуть заборонити продавати великогабаритні легкові авто чи обмежити їхнє використання у великих містах.
Якщо в Україні користування кондиціонером в авто залишається на розсуд самого водія, то в деяких…
Вартість пального в Україні стабільно зменшується — усі види пального дешевшають, а бензин А-95 досяг…
Отримання водійського посвідчення — це лише початок шляху. Справжнє водіння починається тоді, коли сідаєш за…
На дорогах Бразилії вперше помітили закамуфльований прототип нового бюджетного кросовера Nissan, який створено на платформі…
З 24 березня 2025 року на автомобільних дорогах України розпочнуть роботу ще 40 нових комплексів…
Міністерство внутрішніх справ України спільно з народними депутатами розробило новий законопроєкт, що має змінити підхід…