Новини

Водіям назвали оберти двигуна, які роблять машину «невбивною»

Оптимальний рівень обертів двигуна давно є дискусійним питанням як серед автомобілістів-обивателів, так і серед професійних експертів. За допомогою наукових досліджень вдалося прояснити це питання, давши зрозуміти водіям, як налаштувати силовий агрегат для найкращої продуктивності та максимального терміну служби.

Зокрема, з’ясувалося, що для двигуна однаково шкідлива робота як у високих, так і на низьких обертах. В обох випадках відзначається погіршення стану фрикційних елементів двигуна. На низьких обертах вони піддаються підвищеному зносу через брак мастила, але в високих — через велику температуру.

Дослідження показали, що найбільш ефективним та безпечним є утримання частоти обертання двигуна в діапазоні 2000-4000 обертів за хвилину при їзді. Якщо дозволяти двигуну працювати в подібному режимі, він може служити максимально довго.

Recent Posts

Десять найкращих електричних позашляховиків для їзди бездоріжжям

Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…

21.11.2024

Вік чи пробіг: що важливіше під час вибору вживаного автомобіля

Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…

21.11.2024

Знецінюються на очах: десять найбільш неліквідних кросоверів класу люкс

Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…

21.11.2024

Що означають чорні крапки на склі автомобілів: практична та естетична роль

Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…

21.11.2024

Десять недорогих, але невбиваних автомобілів з пробігом для купівлі прямо зараз

Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…

21.11.2024

Не підробка, а репліка: ТОП-10 китайських копій відомих моделей авто

У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…

21.11.2024