Оптимальний рівень обертів двигуна давно є дискусійним питанням як серед автомобілістів-обивателів, так і серед професійних експертів. За допомогою наукових досліджень вдалося прояснити це питання, давши зрозуміти водіям, як налаштувати силовий агрегат для найкращої продуктивності та максимального терміну служби.
Зокрема, з’ясувалося, що для двигуна однаково шкідлива робота як у високих, так і на низьких обертах. В обох випадках відзначається погіршення стану фрикційних елементів двигуна. На низьких обертах вони піддаються підвищеному зносу через брак мастила, але в високих — через велику температуру.
Дослідження показали, що найбільш ефективним та безпечним є утримання частоти обертання двигуна в діапазоні 2000-4000 обертів за хвилину при їзді. Якщо дозволяти двигуну працювати в подібному режимі, він може служити максимально довго.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…