Оптимальний рівень обертів двигуна давно є дискусійним питанням як серед автомобілістів-обивателів, так і серед професійних експертів. За допомогою наукових досліджень вдалося прояснити це питання, давши зрозуміти водіям, як налаштувати силовий агрегат для найкращої продуктивності та максимального терміну служби.
Зокрема, з’ясувалося, що для двигуна однаково шкідлива робота як у високих, так і на низьких обертах. В обох випадках відзначається погіршення стану фрикційних елементів двигуна. На низьких обертах вони піддаються підвищеному зносу через брак мастила, але в високих — через велику температуру.
Дослідження показали, що найбільш ефективним та безпечним є утримання частоти обертання двигуна в діапазоні 2000-4000 обертів за хвилину при їзді. Якщо дозволяти двигуну працювати в подібному режимі, він може служити максимально довго.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…