Автодилери нашого західного сусіда вигадали способи оминути найновіші норми Євро-6.2, які незабаром почнуть діяти у ЄС.
За кілька днів, точніше – з 1 вересня у Євросоюзі почнуть діяти найновіші еконорми для автомобілів: Євро-6.2. Посилення вимог вже призвело до того, що деякі моделі зникли з пропозицій дилерів, повідомляє видання Moto.pl з посиланням на Інститут досліджень авторинку SAMAR. Йдеться про моделі Opel Astra 1,6 (бензин, 115 к.с.), і Mokka з таким самим двигуном, ще одна «Астра» із заводським ГБО та мотором 1,4 турбо… Також туди потрапили KIA Venga та Rio 1,4, причому, як дизельні, так і бензинові.
Доки залишається кілька тижнів до введення нових вимог, польські дилери проводять різні акції, щоби чимшвидше продати автомобілі, які зовсім скоро стануть «непрохідними» для реєстрації. А що буде з машинами, які не вдасться продати до 1 вересня? Частина автомобілів, що не відповідають Євро-6.2, все ж залишиться «прохідною», але з умовами: їхня кількість не може перевищувати 10% від обсягів реалізації дилера в цілому. В будь-якому разі, зареєструвати такі транспортні засоби доведеться протягом наступних 12 місяців.
Здавалося б, відповідь на питання «що робити з непрохідними авто?» просто крутиться на язику – продати їх зі знижками, скажімо, в Україну, де не те що Євро-6.2, а «простий» Євро-6 буде введено аж у 2020 році. Але ні – поляки вигадали «схему», яка допоможе їм реалізувати всі авто, незалежно від наявності того чи іншого екостандарту. Не чекаючи останнього дня, за інформацією від SAMAR, ще в липні автодилери зареєстрували «на себе» 7008 легковиків, що на 56% більше, ніж у тому ж місяці рік тому. Щодо серпня, фахівці SAMAR прогнозують зростання кількості реєстрацій нових авто до 50 тисяч: якщо так станеться – це буде рекордним показником цього століття для Польщі.
Це рішення містить і «підводне каміння» – згадані авто вважатимуть новими протягом 6 місяців. Далі, згідно з місцевими правилами, машина навіть із нульовим пробігом перейде в розряд вживаних. Тобто, частину нереалізованих складських залишків, якщо такі будуть, доведеться продати з іще більшими знижками. Чи потраплять здешевлені «непрохідні» авто без Євро-6.2 до України – залежатиме виключно від наших «гонщиків», чи то приватних покупців. Або й навіть від офіційних дилерів, оскільки поляки жодного разу не згадали варіант із продажем «непрохідних» авто за кордон.
Джерело auto.ria
У пошуках ідеального позашляховика, який поєднує в собі надійність, прохідність і комфорт, багато хто звертає…
У світі автомобілебудування настають революційні зміни в галузі безпеки. Найближчими роками практично всі нові моделі…
Колір автомобіля для більшості автомобілістів має суто естетичне, інколи практичне та економічне значення. Мало хто…
Українці продовжують виявляти стійкий інтерес до вживаних автомобілів, імпортованих з-за кордону. Згідно з даними, наданими…
У Закарпатському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки (ТЦК і СП) відреагували на звинувачення…
З 1 травня набули чинності нові зміни до Правил дорожнього руху (ПДР) в Україні. Серед…