Легендарний радіо BBC Тоні Блекберн висловив своє розчарування на адресу сервісного обслуговування компанії Tesla. Відомий ведучий поскаржився на хамство з боку співробітників американської компанії.
Блекберн пояснив у себе в соцмережах, що в грудні пошкодив на автостраді свою Tesla Model 3. Він одразу ж звернувся до фірмового сервісного центру, але відтоді все ще очікує на ремонт через затримки з постачанням запчастин. Блекберн обурився, зазначивши, що його автомобіль уже понад два місяці просто чекає в гаражі, поки в Tesla знайдуть деталі.
Він зазначив, що на відміну від інших автомобільних компаній, Tesla не надає точної інформації про час прибуття запчастин, що робить процес очікування ще більш стресовим для власників.
“Я просто вражений тим, що не отримав відповіді від Tesla”, – сказав Блекберн. “Я просто думаю, що це грубо, крім усього іншого. Ви витрачаєте на них багато грошей, але їм, схоже, наплювати. Мені здається, це ганьба”.
Незважаючи на свої негативні враження, Тоні Блекберн заявив, що планує залишитися з брендом Tesla і навіть розглядає обмін свого поточного автомобіля на нову модель після закінчення ремонту.
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…