Легендарний радіо BBC Тоні Блекберн висловив своє розчарування на адресу сервісного обслуговування компанії Tesla. Відомий ведучий поскаржився на хамство з боку співробітників американської компанії.
Блекберн пояснив у себе в соцмережах, що в грудні пошкодив на автостраді свою Tesla Model 3. Він одразу ж звернувся до фірмового сервісного центру, але відтоді все ще очікує на ремонт через затримки з постачанням запчастин. Блекберн обурився, зазначивши, що його автомобіль уже понад два місяці просто чекає в гаражі, поки в Tesla знайдуть деталі.
Він зазначив, що на відміну від інших автомобільних компаній, Tesla не надає точної інформації про час прибуття запчастин, що робить процес очікування ще більш стресовим для власників.
“Я просто вражений тим, що не отримав відповіді від Tesla”, – сказав Блекберн. “Я просто думаю, що це грубо, крім усього іншого. Ви витрачаєте на них багато грошей, але їм, схоже, наплювати. Мені здається, це ганьба”.
Незважаючи на свої негативні враження, Тоні Блекберн заявив, що планує залишитися з брендом Tesla і навіть розглядає обмін свого поточного автомобіля на нову модель після закінчення ремонту.
Гендиректор Mercedes Ола Келленіус жорстко розкритикував плани ЄС заборонити бензинові й дизельні авто з 2035…
Ford запускає нову систему складання електромобілів – на 40% швидшу. Це не просто зміна процесу.…
На німецькому автобані спіймали нову модель Hyundai – електричний хетчбек Ioniq 2. Прототип з’явився у…
Склоочисники зношуються швидше, ніж хотілося б. Особливо в наших умовах – літо пече гуму, зима…
Коли починається дощ, деякі водії помічають цікаву річ – машина наче їде краще. Менше ривків.…
Розмова з патрульним – не місце для імпровізації. Слово не горобець: вилетіло – будете пояснювати…