Авторитетний проєкт Consumer Reports щороку проводить соціологічні дослідження серед власників вживаних авто віком не старше трьох років з метою з’ясувати, якими моделями та марками автомобілісти найбільше задоволені. Цього року антирейтинг очолив популярний в Україні бренд.
Виходячи з показників комфорту, досвіду та легкості водіння найгірші показники продемонстрував Infiniti. Японський виробник автомобілів преміум-класу випускає машини, якими задоволений лише кожен другий водій. При цьому 57% автомобілістів зізнаються чесно, що повторно машину цієї марки вони б не обрали.
На другому і третьому місці в антирейтингу лояльності опинилися Volkswagen і Nissan. У першому випадку 49% власників не хочуть знову мати справу з брендом, у другому – 45%.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…