Авторитетний проєкт Consumer Reports щороку проводить соціологічні дослідження серед власників вживаних авто віком не старше трьох років з метою з’ясувати, якими моделями та марками автомобілісти найбільше задоволені. Цього року антирейтинг очолив популярний в Україні бренд.
Виходячи з показників комфорту, досвіду та легкості водіння найгірші показники продемонстрував Infiniti. Японський виробник автомобілів преміум-класу випускає машини, якими задоволений лише кожен другий водій. При цьому 57% автомобілістів зізнаються чесно, що повторно машину цієї марки вони б не обрали.
На другому і третьому місці в антирейтингу лояльності опинилися Volkswagen і Nissan. У першому випадку 49% власників не хочуть знову мати справу з брендом, у другому – 45%.
Для багатьох водіїв звичка одразу вимикати двигун після зупинки авто здається логічною — мета досягнута,…
Після початку повномасштабної війни багато українців, які ввезли автомобілі на іноземних номерах, не змогли вчасно…
При здійсненні купівлі-продажу транспортного засобу в Україні продавець повинен враховувати нові податкові правила. Як нагадує…
Догляд за автомобілем - це не тільки про підтримку його чистоти, а й про регулярне…
Міністерство розвитку громад та територій розробило новий проєкт постанови Кабінету Міністрів, що передбачає посилення вимог…
Під час Нью-Йоркського міжнародного автосалону було оголошено результати престижної премії World Car of the Year…