Авторитетний проєкт Consumer Reports щороку проводить соціологічні дослідження серед власників вживаних авто віком не старше трьох років з метою з’ясувати, якими моделями та марками автомобілісти найбільше задоволені. Цього року антирейтинг очолив популярний в Україні бренд.
Виходячи з показників комфорту, досвіду та легкості водіння найгірші показники продемонстрував Infiniti. Японський виробник автомобілів преміум-класу випускає машини, якими задоволений лише кожен другий водій. При цьому 57% автомобілістів зізнаються чесно, що повторно машину цієї марки вони б не обрали.
На другому і третьому місці в антирейтингу лояльності опинилися Volkswagen і Nissan. У першому випадку 49% власників не хочуть знову мати справу з брендом, у другому – 45%.
Купівля вживаного автомобіля може бути вкрай вигідною угодою, але водночас вона таїть у собі низку…
Постійні зміни до Правил дорожнього руху можуть стати справжнім випробуванням для деяких водіїв. Частина автомобілістів…
У бардачку досвідченого автомобіліста можна знайти найрізноманітніші предмети, призначення яких відразу зрозуміти може бути складно.…
В історії автомобілебудування відомі випадки, коли виробники покладали надії на конкретні моделі, але ті уславилися…
Якщо блимає індикатор перевірки двигуна "Check Engine", це свідчить про серйознішу проблему, ніж просто якась…
Існує думка, що купити в Україні хорошу машину за 100+ тисяч гривень практично неможливо. Однак…