Авторитетний проєкт Consumer Reports щороку проводить соціологічні дослідження серед власників вживаних авто віком не старше трьох років з метою з’ясувати, якими моделями та марками автомобілісти найбільше задоволені. Цього року антирейтинг очолив популярний в Україні бренд.
Виходячи з показників комфорту, досвіду та легкості водіння найгірші показники продемонстрував Infiniti. Японський виробник автомобілів преміум-класу випускає машини, якими задоволений лише кожен другий водій. При цьому 57% автомобілістів зізнаються чесно, що повторно машину цієї марки вони б не обрали.
На другому і третьому місці в антирейтингу лояльності опинилися Volkswagen і Nissan. У першому випадку 49% власників не хочуть знову мати справу з брендом, у другому – 45%.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…