Досвідчені автомобілісти іноді вдаються до такого прийому як гальмування двигуном. Це особливо корисно для економії пального або під час їзди на слизькій чи гірській дорозі. Однак існують дискусії щодо того, чи можна робити це в машинах з більш вразливою автоматичною коробкою передач (АКПП).
Відомо, що при на швидкості близько 60 км/год гальмування двигуном на “автоматі” активує масляний демпфер, який згладжує навантаження на трансмісію. Гідромуфта скорочує зусилля і дає змогу АКПП оберігатися від пошкоджень. Це має свій ефект – автомобіль гальмує повільніше, ніж на “механіці”.
Загалом, експерти зазначають, що в гальмуванні двигуном на АКПП немає нічого поганого. Сучасні “автомати” вміють захистити себе за таких навантажень. Водночас більшість водіїв розуміють, що з такою трансмісією набагато ефективніше знижувати швидкість руху штатними гальмами.
В Україні вторинний ринок домінує, однак є водії, які упереджено відносяться до вживаних автомобілів. А…
Користувач TikTok Кевін (@iamkevinperson) опублікував вірусне відео, в якому підняв болючу для багатьох автовласників проблему.…
Часто українські водії, коли їх зупинила поліція, впадають в паніку та виконують абсолютно всі вимоги…
В різних країнах у водіїв своя культура спілкування, яка включає в себе унікальні жести, слова…
Вторинний ринок автомобілів домінує в Україні, в продажу неймовірна кількість моделей. Для українців цей варіант…
Останнім часом в Європі водії автомобілів все частіше стикаються з щільним трафіком велосипедистів. Цей вид…