Досвідчені автомобілісти іноді вдаються до такого прийому як гальмування двигуном. Це особливо корисно для економії пального або під час їзди на слизькій чи гірській дорозі. Однак існують дискусії щодо того, чи можна робити це в машинах з більш вразливою автоматичною коробкою передач (АКПП).
Відомо, що при на швидкості близько 60 км/год гальмування двигуном на “автоматі” активує масляний демпфер, який згладжує навантаження на трансмісію. Гідромуфта скорочує зусилля і дає змогу АКПП оберігатися від пошкоджень. Це має свій ефект – автомобіль гальмує повільніше, ніж на “механіці”.
Загалом, експерти зазначають, що в гальмуванні двигуном на АКПП немає нічого поганого. Сучасні “автомати” вміють захистити себе за таких навантажень. Водночас більшість водіїв розуміють, що з такою трансмісією набагато ефективніше знижувати швидкість руху штатними гальмами.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…