Досвідчені автомобілісти іноді вдаються до такого прийому як гальмування двигуном. Це особливо корисно для економії пального або під час їзди на слизькій чи гірській дорозі. Однак існують дискусії щодо того, чи можна робити це в машинах з більш вразливою автоматичною коробкою передач (АКПП).
Відомо, що при на швидкості близько 60 км/год гальмування двигуном на “автоматі” активує масляний демпфер, який згладжує навантаження на трансмісію. Гідромуфта скорочує зусилля і дає змогу АКПП оберігатися від пошкоджень. Це має свій ефект – автомобіль гальмує повільніше, ніж на “механіці”.
Загалом, експерти зазначають, що в гальмуванні двигуном на АКПП немає нічого поганого. Сучасні “автомати” вміють захистити себе за таких навантажень. Водночас більшість водіїв розуміють, що з такою трансмісією набагато ефективніше знижувати швидкість руху штатними гальмами.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…