Новини

Водії назвали найнепотрібніші функції в автомобілі: за що не варто платити гроші

Сучасні автомобілі з кожним роком стають дедалі технологічнішими, але не завжди нові функції приносять очікувану користь для водіїв і пасажирів. Аналіз AutoPacific, у якому взяли участь 11 700 осіб, виявив п’ять найбільш непотрібних функцій в автомобілях сьогодення і майбутнього.

Зовнішній дисплей для інформування пішоходів: Ця функція, призначена для поліпшення безпеки пішоходів, виявилася малоефективною і малопопулярною серед власників автомобілів. Можливо, пішоходам просто не вдається помітити такі дисплеї, а водії не завжди звертають на них увагу.

Інформаційно-розважальний дисплей для пасажира: Хоча ідея надати пасажирам можливість розважитися або отримати додаткову інформацію здається привабливою, на практиці це виявляється малокорисним. Більшість пасажирів воліють використовувати власні мобільні пристрої для розваг.

Послуги за передплатою: Багато виробників автомобілів пропонують різні сервіси та функції за передплатою, але не завжди вони виправдовують свою вартість для споживачів. Користувачі вважають за краще купувати автомобілі з уже вбудованими функціями, а не платити додаткові щомісячні платежі.

Шведське видання Vi Bilägare провело дослідження, яке підтвердило, що традиційні фізичні кнопки в автомобілях залишаються надійнішими і безпечнішими порівняно з сенсорними екранами. Журналісти провели тестування на автодромі, вимірюючи час, необхідний водієві для виконання чотирьох поширених завдань на швидкості 110 км/год.

Результати показали, що автомобілі різних марок і моделей мають значні відмінності в часі виконання завдань. Наприклад, Volvo V70 2005 року випуску впорався із завданнями за 10 секунд, тоді як MG Marvel R витратив на це майже 45 секунд. Ці результати підтверджують перевагу багатьох водіїв до простих і надійних елементів управління, таких як фізичні кнопки.

Загалом, дослідження AutoPacific та Vi Bilägare показують, що незважаючи на прагнення виробників до впровадження нових технологій, деякі з них можуть бути не настільки корисними та ефективними, як очікувалося. Важливо зважати на думку користувачів і концентруватися на розробці функцій, що справді покращать досвід водіння та безпеку на дорозі.

Recent Posts

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025

Француз створив концепт Lexus за 24 години – усе завдяки штучному інтелекту

Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…

15.12.2025

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025