Асоціація Euro NCAP вивчила вплив сенсорних електронних дисплеїв на реакцію водіїв у сучасних автомобілях і дійшла висновку про небезпеку таких елементів управління. Тепер від виробників вимагатимуть встановлювати в салоні більше фізичних кнопок.
Наразі експерти Euro NCAP наполягають лише на встановленні регуляторів аварійної сигналізації, покажчиків поворотів, клаксона, склоочисників і виклику екстрених служб. Дослідження показали, що активація цих найважливіших функцій за допомогою цифрової панелі неефективна і небезпечна.
В асоціації мають намір переглянути свої протоколи оцінки безпеки автомобілів до 2026 року, в якому найвищі бали зможуть отримати лише ті моделі, які оснащені фізичними кнопками і важелями в достатній мірі. Це змусить провідних автовиробників використовувати більше аналогових пристроїв.
У Euro NCAP також хочуть звернути увагу на лякаючу тенденцію до цифровізації процесу керування автомобілем. Зокрема, на той факт, що водіям доводиться часто взаємодіяти з екраном інформаційно-розважальної системи, що суттєво відволікає автомобіліста від безпосереднього водіння авто.
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…
Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…