Асоціація Euro NCAP вивчила вплив сенсорних електронних дисплеїв на реакцію водіїв у сучасних автомобілях і дійшла висновку про небезпеку таких елементів управління. Тепер від виробників вимагатимуть встановлювати в салоні більше фізичних кнопок.
Наразі експерти Euro NCAP наполягають лише на встановленні регуляторів аварійної сигналізації, покажчиків поворотів, клаксона, склоочисників і виклику екстрених служб. Дослідження показали, що активація цих найважливіших функцій за допомогою цифрової панелі неефективна і небезпечна.
В асоціації мають намір переглянути свої протоколи оцінки безпеки автомобілів до 2026 року, в якому найвищі бали зможуть отримати лише ті моделі, які оснащені фізичними кнопками і важелями в достатній мірі. Це змусить провідних автовиробників використовувати більше аналогових пристроїв.
У Euro NCAP також хочуть звернути увагу на лякаючу тенденцію до цифровізації процесу керування автомобілем. Зокрема, на той факт, що водіям доводиться часто взаємодіяти з екраном інформаційно-розважальної системи, що суттєво відволікає автомобіліста від безпосереднього водіння авто.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…