Українські автолюбителі в більшості випадків приганяють “електрички” з-за океану. Цьому сприяє велика кількість пропозицій та аукціонів, низька ціна на пошкоджені автомобілі, велика кількість фірм-посередників.
На їхню думку, однією з причин популярності європейських електромобілів є законодавство ЄС. Згідно з ним, електроавтомобілі поставляються на європейський ринок, по суті, без батареї – її власник повинен взяти в оренду, що дозволяє оптимально використовувати живильний елемент і якісну їх переробку. А при продажу такого авто з батареєю не уникнути паперової тяганини. Та й на заході поки що не настільки багато електричних авто, щоб масово їх продавати на вторинному ринку. Саме через це в Україні немає електричних машин “на бляхах”.
Певних моделей, популярних в Європі (наприклад, Renault Zoe і Fiat 500e), в США дуже мало. Тому їх везуть з Ізраїлю або ЄС. Але зазвичай це «нішеві» моделі, вони не дуже популярні серед електромобілістів як, наприклад, Nissan Leaf.
Електромобіль BMW i3 – «німець» і його, ймовірно, в Україну повинні везти з Німеччини або як мінімум з ЄС, але в ціні вживаних авто між Європою та США є суттєва різниця, зазначають ЗМІ.
За їхніми підрахунками, в залежності від стану і року випуску, придбання електромобіля на аукціоні в США виявляється вигіднішим в середньому на $2000-7000.
Причина в тому, що на електромобілі в США уряд дає знижку в 10%, плюс купівля машини за долари виявляється вигіднішою, ніж за євро. Третій момент — ринок в США більший за будь-яку з європейських країн, отже, на ньому сильніша конкуренція і нижчі ціни.
Але іноді є сенс переплатити і привезти електромобіль з Європи, виходячи банально з тих міркувань, що в Україні і Європі однакові стандарти в плані електрики.
“90% автомобілів Tesla, які є у нас на ринку, привезені з США. А потім ми чуємо шквал незадоволених відгуків, тому що сила струму в мережі у нас і у них різна, відповідно ці авто не підтримують super-charge, довго заряджаються. Тут з’являються гаражні “кулібіни”, які змінюють інвертор, і незабаром у власника виникають серйозні проблеми з дорогою високовольтною установкою електромобіля. Тому краще купувати машину в Європі”, – пишуть журналісти.
Якщо це нова машина — у неї автоматично є гарантія (у авто з США такої немає). А якщо це стара машина, вона все одно має якийсь термін гарантії, плюс вона підтримує наші європейські перехідники, зарядні станції, силу струму. Різниця між Tesla із США і Європи, десь в середньому $7500. Але якщо людина купує машину за $90 тис, то, $7500 — це вже не критична сума, щоб її економити, а потім мучитися з машиною.
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…