Новини

Їх краще обходити стороною: 7 найгірших моделей Renault

Французький автовиробник Renault має більш ніж вікову історію, відомий своїми інноваційними підходами до дизайну та інженерії. Однак, як і в будь-якого автовиробника, у Renault є свої невдалі моделі. “Твоя МАШИНА” пропонує розглянути сім найбільш невдалих моделей бренду, які розчаровують найбільше.

Renault Laguna III (2007-2015)
Перше покоління Renault Laguna, випущене в 1993 році, було визнано багатьма успішним, але його наступні покоління, особливо третє, не змогли повторити цей успіх. Laguna III зіткнулася з проблемами надійності, включно з частими поломками електроніки та підвіски. Особливо поширені були проблеми з системою електронного стоянкового гальма, що зробило цю модель однією з найгірших виборів у своєму класі.

Renault Espace IV (2002-2014)
Espace IV, хоч і здобув визнання за свою інноваційну концепцію салону та багатофункціональність, зіткнувся з проблемами якості та надійності. Власники часто скаржилися на проблеми з електронікою, коробкою передач і двигунами. Крім того, багато хто був незадоволений дизайном салону і використанням дешевих матеріалів в інтер’єрі.

Renault Modus (2004-2012)
Modus був спробою Renault увійти в сегмент компактних багатоцільових автомобілів, але не зміг завоювати серця покупців. Ця модель зіткнулася з проблемами з надійністю, включно з частими поломками системи живлення та електрики. Крім того, модель отримала негативні відгуки за незручні сидіння та обмежений простір у салоні.

Renault Vel Satis (2002-2009)
Vel Satis, спроба Renault створити розкішний автомобіль класу люкс, виявилася однією з найбільш невдалих моделей компанії. Поганий дизайн, ненадійність і низькі продажі зробили Vel Satis фіаско для Renault. Власники часто скаржилися на високі витрати на обслуговування і запчастини, а також на обмежену доступність запчастин через низький попит.

Renault Wind (2010-2012)
Wind був експериментальним проектом Renault в сегменті малолітражних родстерів, але не зміг завоювати популярність через свій дивний дизайн і обмежену практичність. Власники часто скаржилися на незручності при вході і виході з салону, а також на обмежений простір для вантажу.

Renault Koleos I (2007-2015)
Перше покоління Koleos не отримало широкого визнання через свій невдалий дизайн, обмежену практичність і проблеми з надійністю. Власники часто стикалися з поломками двигуна і підвіски, а також з неякісним виконанням інтер’єру.

Renault Twizy (2012-дотепер)
Хоча Twizy був представлений як інноваційний засіб міської мобільності, він зіткнувся з проблемами, такими як обмежена практичність, низький захист водія і висока вартість. Багато покупців також були незадоволені обмеженою дальністю ходу і відсутністю можливості швидкої зарядки.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025