Вичавлювання газу “в підлогу” іноді може бути необхідним для різних цілей, включно з підтриманням здоров’я двигуна і його компонентів. Ось чотири основні причини, чому водіям може знадобитися тиснути до упору на педаль акселератора.
Запобігання масляному голодуванню: За високих обертів двигуна і великого навантаження оливи може бракувати до критичного рівня в деяких областях двигуна через швидке випаровування або витоки. Витискання газу “в підлогу” може забезпечити достатній тиск оливи в системі, щоб запобігти оливному голодуванню й уникнути пошкоджень двигуна.
Менший знос кривошипно-шатунного механізму: За високих обертів кривошипно-шатунний механізм двигуна зазнає великих навантажень. Однак витискання газу “в підлогу” може знизити навантаження на цей механізм завдяки збільшенню швидкості обертання двигуна і поліпшенню розподілу навантаження між компонентами.
Очищення камер згоряння: Вичавлювання газу “в підлогу” може призвести до збільшення швидкості потоку повітря і палива в камерах згоряння, що сприяє кращому змішуванню паливної суміші та повнішому згорянню палива. Це може допомогти усунути відкладення і забруднення в камерах згоряння, покращуючи продуктивність і ефективність двигуна.
Продування турбіни: В автомобілях із турбованими двигунами витискання газу “в підлогу” може допомогти продути турбіну, збільшуючи швидкість обертання компресора і покращуючи ефективність наддуву. Це особливо корисно після тривалого руху з низькими обертами двигуна або в режимі економії палива.
Важливо зазначити, що витискання газу “в підлогу” може бути корисним у певних ситуаціях, однак слід пам’ятати про правила дорожнього руху та безпеку на дорозі.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…