Комфортна їзда в автомобілі влітку без кондиціонера сьогодні немислима. У зв’язку з цим особливо важливо підтримувати цей пристрій у справному стані. Однак багато водіїв не підозрюють, що найчастіше “вбиває” кондиціонер.
Експерти відзначають, що в переважній більшості випадків система кондиціонування повітря виходить з ладу через проблеми з муфтою компресора. Простий вузол із запаяним усередині запобіжником. Його то, як правило, і потрібно замінити в разі поломки. Причому зробити це без заміни всієї муфти практично неможливо. Крім того, слід заново заправити систему. Крім того, слід заново заправити систему. Можливе також заклинювання підшипника компресора.
Фахівці рекомендують достеменно з’ясувати, в чому конкретно була причина несправності. Це важливо для запобігання поломок. Зазначається, що найчастіше проблемою є забитий радіатор охолодження. Його рекомендується промивати перед заміною несправного вузла.
Альтернативою зняттю компресора може стати заміна муфти за допомогою відкручування спеціальної кріпильної гайки. Однак встановлювати її потрібно з особливою точністю. Якщо вдасться це зробити, то достатньо буде лише заправити компресор.
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…
Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…