Експерти із захисту персональних даних з Mozilla оцінили рівень захисту особистої інформації в автомобільній промисловості та дійшли хвилюючих висновків: з точки зору конфіденційності даних, автомобілі опинилися на останньому місці.
Під час дослідження було проаналізовано політики конфіденційності 25 найбільших автовиробників. Результати аналізу викликали тривогу в експертів, які заявили, що те, що вони виявили, не дає їм спати ночами.
Згідно з даними дослідження, сучасні автомобілі здатні не тільки відстежувати місце розташування і звички водіння, а й збирати різноманітну особисту інформацію. Вони можуть записувати фотографії, аудіо та відеозаписи, а також робити висновки про особистість і спосіб життя водія.
Ба більше, багато автовиробників залишають за собою право продавати ці дані третім особам і передавати їх поліції без необхідності офіційного ордера. Це відкриває можливості для потенційного зловживання особистою інформацією на масштабах, про які раніше можна було тільки мріяти.
У результаті дослідження всі вивчені марки автомобілів, доступні в США, втратили бали за відмову в можливості видалити зібрані ними дані, а також за недостатній захист особистих даних загалом.
Особливе хвилювання викликає той факт, що 84% опитаних автовиробників зберігають за собою право ділитися і продавати зібрані дані, а 56% вивчених автовиробників готові передати дані поліції без офіційного ордера.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…