В Україні встановлено вкрай сувору відповідальність для водіїв за керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння. Однак судова практика показує, що деяким автомобілістам вдається уникнути взагалі будь-якого покарання після встановлення факту наявності алкоголю в крові.
Як відомо, в Україні гранично допустимим значенням при визначенні стану сп’яніння є показник 0,2 проміле. Цей стандарт закріплено п. 7 розділу II Інструкції №1452 від 09.11.2015. Як правило, водії, у яких виявляють стільки або більше алкоголю в крові, можуть бути оштрафовані аж до 51 тисячі гривень і позбавлені прав до 10 років.
Водночас водії стали використовувати лазівку, щоб не нести відповідальність за мінімальне перевищення норм. Зокрема, юристи звертають увагу, що часто автомобілістів, яких викрили в п’яній їзді, оскаржують це рішення в судах. Перша інстанція, як правило, відмовляє їм. А от в апеляції водіями інколи вдається послатися на міжнародне законодавство, а саме на п.5 ст. 8 ратифікованої Україною Віденської конвенції від 08.11.1968. У тому документі йдеться про те, що алкогольне сп’яніння настає, коли в організмі людини наявні не менше 0,5 проміле. Українські апеляційні суди останнім часом дедалі частіше беруть цей аргумент до уваги і відмовляють у притягненні водіїв до відповідальності.
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…
Проблема раптового розряджання акумуляторної батареї автомобіля особливо актуальна взимку. На морозі АКБ не тримає заряд…
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…