Новини

Як на СТО “розводять” водіїв: 7 популярних афер автомеханіків

Під час відвідування СТО кожен водій сподівається на чесне і якісне обслуговування свого автомобіля. Однак іноді трапляються механіки, які готові скористатися недовірою клієнтів і провести аферу. Існує кілька поширених способів шахрайства на автомобільних сервісах, які можуть призвести до непотрібних витрат і проблем з автомобілем. Давайте розглянемо деякі з них і дізнаємося, як можна не стати жертвою шахрайства у виконанні автомеханіків.

Переоцінка вартості робіт: Механіки можуть навмисно завищити ціни на виконання певних робіт, представляючи їх складнішими, ніж вони є насправді. Це може бути особливо складно для водіїв, які не мають технічних знань.

Непроведені роботи: У найгіршому випадку механіки можуть взяти гроші за роботи, які насправді не були виконані. Це може включати в себе заявлені ремонти або заміни, які фактично не були проведені.

Заміна нових деталей на б/в: Замість встановлення нових деталей, механіки можуть використовувати старі запчастини. Це дає їм змогу зберегти гроші за рахунок купівлі дешевших б/в деталей, але при цьому стягувати за них ціну нових.

Завищення цін на деталі: Механіки можуть збільшити вартість запчастин, додавши до неї свою комісію. Вони можуть використовувати це як спосіб додаткового заробітку на кожному ремонті.

Перестановка деталей з одного автомобіля на інший: У деяких випадках механіки можуть переміщати деталі з одного автомобіля на інший, представляючи це як нові. Це особливо ймовірно в разі, якщо у вашому автомобілі потрібна рідкісна деталь.

Неякісний ремонт: Погано виконаний ремонт може призвести до подальших проблем з автомобілем і додаткових витрат на його виправлення. Механіки можуть використовувати дешеві матеріали або некомпетентні методи ремонту.

Некоректні заміни запчастин: Іноді механіки можуть замінити одну деталь іншою, яка не відповідає марці та моделі вашого автомобіля. Це може призвести до несумісності та подальших проблем з автомобілем.

Щоб уникнути потрапляння в пастку на СТО, водіям рекомендується бути уважними та обізнаними. Проводьте дослідження перед тим, як обирати майстерню, і робіть запити про ціни та послуги. Не соромтеся ставити запитання і вимагати докладного роз’яснення проведених робіт. Крім того, стежте за процесом ремонту, якщо це можливо, і перевіряйте отримані рахунки та квитанції.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

Kia готує велике оновлення для популярного кросовера: фото

Kia готує серйозне оновлення для Stonic. Цьому маленькому кросоверу вже вісім років, і компанія вирішила…

14.07.2025

«Геліки» для ДСНС: українським рятувальникам передали позашляховики Mercedes G-Class

Машини зразка Mercedes-Benz G-Class можуть бути не тільки символом статусу, а й потужним інструментом для…

14.07.2025

Експерт розвіяв міфи про економію пального: водіям на замітку

У літню спеку багато водіїв воліють заправлятись рано-вранці або пізно ввечері – ніби через щільніше…

14.07.2025

Це вб’є машину: які несправності в авто заборонено ігнорувати

Нічого не скрипить, не блимає, мотор заводиться з півоберта? Це ще не значить, що в…

14.07.2025

ТОП-3 повнопривідні кросовери до 500 тисяч гривень, які рідко їздять на СТО

Купити повнопривідне авто з бюджетом до 500 тисяч гривень – задача не з простих. Але…

14.07.2025

Літній дощ: чим він загрожує вашому автомобілю

Липень – спека, грози, калюжі по коліна. І не всім автомобілям така погода до вподоби.…

14.07.2025