Перехід з автомобіля з механічною трансмісією на машину з “автоматом” завжди стає викликом для будь-якого водія. Однією з ключових відмінностей є відсутність педалі зчеплення, яку на “механіці” регулярно потрібно було витискати під час перемикання передач. У перехідний період важливо не допускати серйозних помилок, однією з яких є натискання на педаль гальма лівою ногою. Експерти категорично не рекомендують так чинити і наводять 4 вагомих аргументи на користь цього доводу.
1. Звичка і безпека
Фахівці наголошують, що в машинах з АКПП водій, який звик гальмувати лівою ногою на авто з МКПП, може випадково різко натиснути на педаль, що спровокує аварійну ситуацію.
2. Ризик одночасного натискання на педалі
Зазначається, що після переходу на “автомат” недосвідчені водії можуть випадково натиснути лівою ногою на гальмо і газ одночасно, що також здатне призвести до аварії.
3. Втома і контроль
Постійне використання лівої ноги для гальмування може швидко виснажити водія. Це створює додаткові ризики безпеки.
4. Ергономіка та дизайн автомобіля
У машинах з АКПП педалі гальма спеціально розташовані так, щоб гальмувати було зручно саме правою ногою.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…