Перехід з автомобіля з механічною трансмісією на машину з “автоматом” завжди стає викликом для будь-якого водія. Однією з ключових відмінностей є відсутність педалі зчеплення, яку на “механіці” регулярно потрібно було витискати під час перемикання передач. У перехідний період важливо не допускати серйозних помилок, однією з яких є натискання на педаль гальма лівою ногою. Експерти категорично не рекомендують так чинити і наводять 4 вагомих аргументи на користь цього доводу.
1. Звичка і безпека
Фахівці наголошують, що в машинах з АКПП водій, який звик гальмувати лівою ногою на авто з МКПП, може випадково різко натиснути на педаль, що спровокує аварійну ситуацію.
2. Ризик одночасного натискання на педалі
Зазначається, що після переходу на “автомат” недосвідчені водії можуть випадково натиснути лівою ногою на гальмо і газ одночасно, що також здатне призвести до аварії.
3. Втома і контроль
Постійне використання лівої ноги для гальмування може швидко виснажити водія. Це створює додаткові ризики безпеки.
4. Ергономіка та дизайн автомобіля
У машинах з АКПП педалі гальма спеціально розташовані так, щоб гальмувати було зручно саме правою ногою.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…