В Україні вже найближчим часом серйозно постраждає ціла галузь вантажоперевезень, що призведе до серйозних наслідків як для профільної сфери, так і для звичайних споживачів. Про це повідомив голова Громадського об’єднання “Міжнародні перевізники України” Володимир Михалевич.
Він наголосив, що зарплата у далекобійників, особливо у тих, хто возить вантажі за кордон, солідна, у зв’язку з чим, нестачі людей у цій сфері раніше не спостерігалося. Однак у зв’язку з набранням чинності новим законом про мобілізацію, а також через дії ТЦК, які знімають водіїв з фур просто посеред дороги, охочих сідати за кермо стане набагато менше.
У підсумку в Україні різко з’явиться гострий дефіцит кадрів, а європейський ринок прибере до рук Польща та інші країни. Тільки 5% українських перевізників є пенсіонерами і багатодітними батьками, у зв’язку з чим, їм не загрожує мобілізація і дозволено виїжджати за кордон. Бронювати ж інших водіїв Міноборони не дозволяє.
Усе це, за словами Михалевича, призведе до тотального підвищення цін на споживчі товари через зростання вартості послуг перевізників, а також до втрати Україною ринку вантажоперевезень, який наша країна фактично добровільно віддала в руки конкурентів.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…