В Україні вже найближчим часом серйозно постраждає ціла галузь вантажоперевезень, що призведе до серйозних наслідків як для профільної сфери, так і для звичайних споживачів. Про це повідомив голова Громадського об’єднання “Міжнародні перевізники України” Володимир Михалевич.
Він наголосив, що зарплата у далекобійників, особливо у тих, хто возить вантажі за кордон, солідна, у зв’язку з чим, нестачі людей у цій сфері раніше не спостерігалося. Однак у зв’язку з набранням чинності новим законом про мобілізацію, а також через дії ТЦК, які знімають водіїв з фур просто посеред дороги, охочих сідати за кермо стане набагато менше.
У підсумку в Україні різко з’явиться гострий дефіцит кадрів, а європейський ринок прибере до рук Польща та інші країни. Тільки 5% українських перевізників є пенсіонерами і багатодітними батьками, у зв’язку з чим, їм не загрожує мобілізація і дозволено виїжджати за кордон. Бронювати ж інших водіїв Міноборони не дозволяє.
Усе це, за словами Михалевича, призведе до тотального підвищення цін на споживчі товари через зростання вартості послуг перевізників, а також до втрати Україною ринку вантажоперевезень, який наша країна фактично добровільно віддала в руки конкурентів.
На тлі розвитку турбомоторів, гібридів та електротяги багато автомобілістів усе ще залишаються вірними класичним бензиновим…
Європейський автомобільний ринок у 2025 році відкрився зі знайомого лідера — компактний хетчбек Dacia Sandero…
Багато водіїв переконані, що втратити право керувати автомобілем можна лише через серйозні порушення, такі як…
Кожен автовласник прагне зробити експлуатацію свого авто максимально зручною і економною. Однак існують маленькі хитрощі,…
Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…
Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…