До кінця поточного року в Україні діє пільгова акцизна ставка на розмитнення «євроблях». Мова йде про машини не старше 2010 року випуску, передає НАРОДНА ПРАВДА.
Варто врахувати, що згідно з пільговими правилами в рік в країну можна ввести одну машину (не з території РФ).
На зміну чинному пільговому акцизу в парламенті підготовлений законопроект №8487 (автор: голова профільного комітету Ніна Южаніна). За новим законом акциз підраховується за формулою: для двигунів на бензин 50 євро потрібно помножити на 0,001 об’єму двигуна, а потім на вік у роках; для двигунів на дизельному паливі у розрахунку враховується не 50, а 75 євро.
На сьогодні 7-річне авто на бензині вартістю 8 тисяч євро з об’ємом двигуна 1 тисячу куб. см після розмитнення буде коштувати в 10682 євро (акциз, ПДВ, мита). А якщо перерахувати за нормами законопроекту №8487, то вартість складе 10980 євро.
Якщо ж автомобіль старше 7-ми років і має більший об’єм двигуна, то розмір акцизу може знизитися в десять разів. Таким чином, для його придбання краще дочекатися введення нових норм.
Рада розгляне законопроект у другому читанні восени, після чого його має підписати президент України.
З 1 жовтня водії традиційно згадують про необхідність вмикати світло за межами населених пунктів. Однак…
Поліція не може зупиняти автомобіль без передбаченої законом підстави. У судовій практиці вже є справи,…
Плануєте їхати за кордон на автомобілі, який зареєстрований на іншу людину? Перед поїздкою варто подбати…
Ями, тріщини, колії та ділянки дороги, де асфальт закінчується зовсім несподівано, для українського водія давно…
CLIF DESIGNS — це бренд, що впевнено утримує позицію лідера у сфері захисних поліуретанових плівок…
В Україні можуть суттєво посилити відповідальність за надто гучні автомобілі та мотоцикли. Верховна Рада підтримала…