Аналітики відділення прикладної логістики Університету Вюрцбург-Швайнфурта спільно з Асоціацією європейського бізнесу (АЄБ) за результатами дослідження ринку на основі даних Федерального статистичного управління Німеччини встановили, що експорт уживаних дизельних машин з Німеччини протягом року зріс до 239 541 шт. (+ 20,5%).
Після дизельного скандалу на домашньому ринку дилерам все важче збувати дизельні автомобілі. Експорт стає мало не єдиною альтернативою. Так, поставки старих дизельних німецьких машин в Україну збільшилися на 136%, в Хорватії – на 89,6%, в Болгарії – на 27,7%, Румунії – на 26,8%.
За словами професора відділення прикладної логістики Університету Вюрцбург-Швайнфурта Крістіана Кіллі, крім Хорватії, Словенії, Болгарії та Румунії, що входять в ЄС, більш старі дизельні машини відправляються в Україну, через правила вільного імпорту і відносно низьких ввізних мит на старі автомобілі з ЄС в 7,3%. У менш розвинених європейських країнах німецькі дизельні автомобілі з брудними вихлопами купують в основному через низькі цін. А сучасні і поліпшені дизельні машини знаходять покупців на більш вимогливих ринках Іспанії, Австрії та Франції.
Але в країнах з високим рівнем екологічної грамотності експорт дизельної техніки з Німеччини падає: в Норвегію на 26,6%, до Швейцарії – на 18,7%, до Фінляндії – на 9%.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…