Нові виклики в автомобілебудівній сфері змушують імениті бренди боротися за місце під сонцем шляхом злиття з конкурентами. Один із найбільших японських автовиробників Mitsubishi Motors найближчим часом об’єднається з альянсом компаній Honda-Nissan, пише Nikkei.
Це історичне рішення має стати відповіддю на злиття Toyota з Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda і Hino Motors, що дало змогу об’єднанню наростити сумарний обсяг продажів до 16 мільйонів одиниць. Щоб конкурувати з Toyota Groups, а також китайськими виробниками в складній сфері електрокарів, керівництво Mitsubishi було змушене прийняти непросте для себе рішення. Адже з точки зору масштабу і ланцюжка поставок компанія поодинці не могла витягнути боротьбу з гігантами.
Нині Honda і Nissan за рівнем автовиробництва в Японії посідають друге і третє місця відповідно. За рік вони випускають 4,1 млн і 3,44 млн одиниць авто. Додатково до 810 тисяч одиниць Mitsubishi Motors група зможе мати показники на рівні 8,35 млн автомобілів.
Першими спільними рішеннями консорціуму мають стати стандартизація електроніки, обмін технологіями та перенаправлення управлінських ресурсів на розвиток сфери електрокарів. Саме в цій сфері Mitsubishi, Honda і Nissan поступаються конкурентам найбільше.
У багатьох країнах Європи, зокрема в Польщі, активно впроваджують новий дорожній знак, що попереджає водіїв…
Багато автомобілістів побоюються, що після підвищення цін на пальне заправні станції можуть занижувати фактичну кількість…
Часто ми чуємо про "стиль життя" у контексті одягу, подорожей чи хобі. Але чи може…
В Україні керування автомобілем без водійського посвідчення вважається порушенням, яке тягне за собою серйозні штрафи.…
При виборі автомобіля важливо не тільки звертати увагу на дизайн, комфорт та комплектацію, але й…
Попит на вживані автомобілі зі США в Україні залишається стабільно високим. У лютому 2025 року…