Нові виклики в автомобілебудівній сфері змушують імениті бренди боротися за місце під сонцем шляхом злиття з конкурентами. Один із найбільших японських автовиробників Mitsubishi Motors найближчим часом об’єднається з альянсом компаній Honda-Nissan, пише Nikkei.
Це історичне рішення має стати відповіддю на злиття Toyota з Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda і Hino Motors, що дало змогу об’єднанню наростити сумарний обсяг продажів до 16 мільйонів одиниць. Щоб конкурувати з Toyota Groups, а також китайськими виробниками в складній сфері електрокарів, керівництво Mitsubishi було змушене прийняти непросте для себе рішення. Адже з точки зору масштабу і ланцюжка поставок компанія поодинці не могла витягнути боротьбу з гігантами.
Нині Honda і Nissan за рівнем автовиробництва в Японії посідають друге і третє місця відповідно. За рік вони випускають 4,1 млн і 3,44 млн одиниць авто. Додатково до 810 тисяч одиниць Mitsubishi Motors група зможе мати показники на рівні 8,35 млн автомобілів.
Першими спільними рішеннями консорціуму мають стати стандартизація електроніки, обмін технологіями та перенаправлення управлінських ресурсів на розвиток сфери електрокарів. Саме в цій сфері Mitsubishi, Honda і Nissan поступаються конкурентам найбільше.
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…
Дим з вихлопної труби є не тільки продуктом відходів діяльності ДВЗ, а й важливим індикатором…
Електромобілі міцно займають свою нішу на ринку, проте гібридні технології продовжують привертати увагу покупців, які…