«Світовий досвід свідчить, що не так ув’язнювати потрібно, як визнати того, хто спричинив ДТП, винним. Необхідно, щоб він заплатив величезну компенсацію родині, яка втратила годувальника. Необхідно відібрати в нього все – автомобіль, квартиру, продати, а гроші віддати родині, яка втратила годувальника. Саме такі радикальні заходи необхідно вживати сьогодні», – заявив Михайло Берлін, голова правління ГС «Всеукраїнське партнерство заради безпеки дорожнього руху» в інтерв’ю kyivtv.
В Україні прийняли «Стратегію підвищення безпеки дорожнього руху», але ніяких змін не відбулося, – зазначив експерт. Безкарність винуватців, які мало не щодня скоюють смертельні аварії, сьогодні вже й не дивують. І поки до поліпшення невтішної статистики ще далеко.
Вкотре згадати про тотальну безкарність винуватців страшних аварій змусила смертельна ДТП, яка трапилася цими вихідними в Одесі.
За словами експертів, подібних ситуацій було б менше, якби були жорсткішими покарання – позбавлення волі вже за саме водіння на підпитку.
В Україні зменшити кількість аварій та смертей на дорозі покликана «Стратегія підвищення безпеки дорожнього руху», яку Кабмін ухвалив наприкінці минулого року. Однак поки зрушень у цьому напрямку немає. А тому за словами Михайла Берліна, без системної роботи та дієвих жорстких покарань на швидке зменшення кількості ДТП годі чекати.
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…