Через 5-7 років в Україні може з’явитись власний завод із виробництва електрокарів. Це мінімальний, але реальний період, який потрібний для реалізації такого проекту. Головне – знайти інвестора для виготовлення літій-іонних батарей.
Про це розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян під час інтерв’ю для Економічної правди.
Заявлений період потрібний, щоб створити у країні відповідне правове поле та збудувати завод. Головним у цьому процесі є виробництво літієвих акумуляторів, так як це найдорожча частина електромобіля, все інше – перевірені часом агрегати.
“Якщо нам вдасться переконати інвестора зайти й видобувати літій, збагачувати і виробляти батареї – це означає, що у нас вже на 90% є умови для створення будь-якого виду електротранспорту. Найдорожчий елемент у будь-якому електричному транспортному засобі – батарея. Все інше там абсолютно класичне і не вимагає особливих знань чи вмінь”, – сказав Омелян.
Ще одним важливим кроком, який дозволить зробити Українські міста екологічними – це повна заміна автобусів на електричні. Згідно зі стратегією, до 2030 року громадський транспорт на 100% буде електричним.
Для розвитку електричної галузі в Україні є поклади літієвих руд, зокрема: Полоховське, Шевченківське і Станкуватське родовища.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…