Розмитнення «євроблях»: чому не варто сподіватись на швидке та легке рішення

Стали відомі правки, подані нардепами до законопроектів №8487 та 8488. Даний матеріал доступний в російській версії Для початку нагадаємо, про що мова: законопроекти №8487 та 8488 – так звані «комітетські» документи, які влітку були прийняті у першому читанні Верховною Радою. Ці проекти покликані змінити правила розмитнення легкових автомобілів, вирішити питання «євроблях», змінити принцип оподаткування імпорту автомобілів введенням «формули акцизу».

Раніше ми вже детально розкривали зміст цих документів, давали відповіді на найпоширеніші питання, та навіть наводили приклади, у скільки грошей може обійтись розмитнення різних автомобілів. Але, все це стосувалось початкової версії законопроектів.

Поки Верховна Рада була на канікулах, до документів було подано чимало поправок (всього – 145), які можуть змінити механіку їх дії доволі суттєво. Причому, зміни ці можуть призвести як до подорожчання так і здешевлення розмитнення, до зменшення переліку автомобілів, які можна буде розмитнювати по-новому, так і до його розширення. Є правки щодо електромобілів та гібридів різних типів, автобусів, вантажівок, переобладнання ТЗ з одного типу в інший, та навіть щодо зміни виду пального. По різному бачать нардепи застосування норм «Євро» – від повного їх скасування для вживаних авто, до чергового «перекроювання» графіків введення цих екостандартів.

Сьогодні (18 вересня 2018 року) зведені таблиці поправок будуть розглядатись на засіданні Комітету ВР з питань податкової та митної політики. Очевидно, що 145 пунктів – це чималий шмат роботи, який опрацювати за відведені 2 години навряд чи можливо. Тобто, якщо сказати простими словами – шанси на отримання сьогодні фінальних текстів законопроектів, які можна було б виносити на друге читання, вкрай малі.

Наступний висновок, який випливає з попереднього – зміна правил розмитнення не буде швидким процесом. Раніше зроблені прогнози, щодо отримання рішення восени, теж можна ставити під сумнів. Оптимістичний оновлений прогноз (після ознайомлення із усіма поправками) – «можливо, ще цього року».

Зрештою, більш точні прогнози можна буде зробити по закінченні засідання профільного комітету, коли, сподіваємось, кількість поправок буде зменшена та з’явиться єдиний вектор щодо усіх питань, котрі стосуються правил імпорту автомобілів в Україну.

Джерело: AUTO.RIA.com

Recent Posts

Як не наламати дров, підписуючи протокол про порушення ПДР: поради юриста водіям

Підпис водія в протоколі про порушення ПДР – не формальність. Це один з моментів, де…

29.07.2025

Штраф – гарантований: помилки водіїв під час зупинки поліцією, які краще не робити

У ситуації, коли вас зупиняє поліція, саме дрібні дії водія можуть зіграти проти нього. Про…

29.07.2025

Сказав зайве – залишився без прав: як одне слово водія може обернутися проблемами на дорозі

У спілкуванні з патрульними дрібниць не буває. Навіть кілька необережних слів можуть стати причиною позбавлення…

29.07.2025

ТОП-5 недорогих європейських кросоверів, які не часто навідують СТО

Кросовер до 500 000 гривень, що не боїться ям і пилюки, – це не фантазія.…

28.07.2025

Як очистити фари автомобіля оцтом і содою: простий спосіб, який працює

З часом прозорі пластикові фари мутніють. Причина – пил, бруд, комахи, соляний наліт, а також…

28.07.2025

ТОП-7 вживаних моделей, які знецінюються швидше за інших: гірша інвестиція

В Україні, де машини часто купують із прицілом на подальший перепродаж, швидке знецінення може вдарити…

28.07.2025