Приватні компанії будуть фіксувати порушення правил дорожнього руху в Києві. Такий проект розробили столичні чиновники.
Фіксувати порушення швидкісного режиму та інших порушень ПДР на дорогах Києва незабаром можуть почати приватні компанії. У столичний парламент подано проект рішення, яким пропонується визнати сферу забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі такою, до якої застосовано державно-приватне партнерство, повідомляє Авто 24 з посиланням на ubr.ua.
Як це буде працювати
Суть проекту зводиться до того, що установкою і обслуговуванням спеціального обладнання на дорогах Києва займеться приватна компанія. Після проведення конкурсу, столична влада визначать кращу пропозицію і підпише з підрядником договір.
За договором компанія візьме на себе всі клопоти та витрати на закупівлю і монтаж обладнання. Натомість з бюджету їй стануть виплачувати щось на зразок абонплати. В проекті рішення Київради ця частина взаємовідносин позначена витіюватим формулюванням “плата за доступ”. Зате цілком чітко визначено джерело фінансування: кошти візьмуть з міського фонду з безпеки руху”. Останній ще належить створити, попередньо прописавши правові основи в законодавстві.
Звідки ідея
Досить дивно виглядає обґрунтування чиновників амбітного проекту. У пояснювальній записці йдеться, що ще у вересні минулого року до КМДА надійшло звернення від якоїсь ТОВ “Безпечні дороги України”, в якому компанія запропонувала столичній владі подумати над застосуванням норм закону “Про державно-приватне партнерство” в сфері автофіксації порушень ПДР.
Зваживши всі за і проти, в червні 2018 року київський градоначальник Віталій Кличко підписав документ, в якому підтримав приватну ідею. Спираючись саме на цей документ, київські депутати і підготували проект рішення, відправивши його на розгляд своїх колег.
Хто буде штрафувати
Проект київської влади передбачає, що конкретного підрядника по установці й обслуговуванню систем автофіксації мають відібрати на відкритому конкурсі – його чиновники КМДА повинні будуть підготувати і провести відразу після позитивного голосування у Київраді. У теорії це має мінімізувати корупційну складову.
Разом з тим, до кінця не зрозуміло, як саме проект буде реалізований на практиці в частині формування та розсилання “листів щастя”, сертифікації та перевірки пристроїв.
У свою чергу автори проекту стверджують, що ідея допуску до фіксації порушень ПДР приватних компаній цілком законна. І спирається, з одного боку, на закон “Про державно-приватне партнерство”. А з іншого, на повноваження, якими місцева влада наділила Кабмін.
Проект документу передбачає, що у першу чергу системи автофіксації підрядник повинен буде здати протягом року.
Зупинка поліцією не завжди означає штраф. Але дехто сам собі риє яму. Інспектор ще не…
Якщо на боковині колеса виросла пухлина – не тягніть. Це не дрібна вада, а сигнал…
Самостійна заміна свічок запалювання виглядає найлегшою операцією під капотом. Здається, зняв катушки, викрутив старі –…
Мало хто знає, але шини в автомобілі стираються не однаково. Іноді швидше ззаду, іноді –…
Нова машина зазвичай асоціюється з надійністю. Але ця ілюзія швидко розбивається, коли перші серйозні поломки…
У Renault вирішили не гнатися за модою на PHEV – тобто гібриди, які можна заряджати…