Новий кросовер Renault R4 2026, також відомий як Renault 4 E-Tech, став справжньою знахідкою для любителів бюджетних електромобілів. Ця модель зацікавила багатьох та викликала справжній ажіотаж на ринку. Нещодавно з’явилися нові фото, які детально демонструють всі особливості автомобіля.
Як нагадує OBOZ.UA, автомобіль вже офіційно розсекречили і він доступний для покупки. Силует Renault 4 E-Tech 2026 нагадує про класичний хетчбек Renault 4L, який став популярним у 60-х роках минулого століття.
Передня частина автомобіля має лаконічну глянсову панель чорного кольору, а також акуратні фари. Електромобіль отримав нефарбовані пластикові деталі на бамперах, що підкреслює його позашляховий характер. Однак, попри ці риси, це компактний міський кросовер з довжиною кузова 4,14 метра.
Компанія Renault раніше натякала на запас ходу, близько 400 км, і цей прогноз виправдався. Топова версія моделі, оснащена потужністю 150 кінських сил, має батарею ємністю 52 кВтг. Базове виконання отримало 120 кінських сил і 40-кіловатний акумулятор із запасом ходу 300 км, що робить його ідеальним для щоденних поїздок.
Ціна нового Renault 4 E-Tech 2026 року починається від 29 990 євро за базову версію. Варто зазначити, що в лінійці також планується випуск фurgona, який займе свою нішу як легкий комерційний автомобіль.
Цей кросовер заслуговує на увагу не лише через свою доступність, але й завдяки технічним характеристикам, що роблять його привабливим для широкої аудиторії покупців.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…