Categories: Новини

Україну захлисне нова хвиля «євроблях»

Представники країн ЄС попередньо домовилися про скорочення викидів CO2 до 2030 року. Напередодні розпочалися відповідні переговори про узгодження позицій із Європарламентом. Про це пише НВ.

Планується, що через 12 років викидів вуглекислого газу від легкових автомобілів скоротиться на 35%, а фургонів – на 30%. Також планується, що до 2025 року викиди автомобілів обох категорій повинні скоротитися на 15%.

Минулого тижня Європарламент узгодив більш жорсткіше скорочення викидів CO2: на 20% до 2025 року та на 40% до 2030 року. При цьому парламентарії внесли пропозицію, що 35% автомобілів, які продаватимуться з 2030 року, мають належати до категорії транспортних засобів із низьким рівнем шкідливих викидів.

Вплив на автоіндустрію

Політика країн Європи щодо скорочення забруднення повітря може значно вплинути на автоіндустрію.

Зараз виробники намагаються чинити опір нововеденням, але паралельно розвивають свої електромобільні напрямки. Вже до 2050 року можуть зникнути автомобілі з двигунами внутрішнього згорання, додав Стельмах.

З вересня цього року у Європі вступили нові норми заміру шкідливих викидів. Коли ці норми вступили в силу, концерн Volkswagen встигає адаптувати усі свої автомобілі до цих нових норм, тому у Європі продажі цих автомобілів впали майже на 40%. Автовиробники не розробляють нових двигунів внутрішнього згорання. Вони зникнуть з європейського ринку.

Старі європейські авто

Є небезпека того, що в Україні може статися друга хвиля придбання вживаних старих авто у Європі, заявив міністр екології Остап Семерак. Держава повинна поступово переймати стандарти Європейського Союзу щодо забруднення повітря, щоб не стати звалищем старих авто, додав Семерак.

Керівник проекту Авто 24 Сергій Матусяк запевняє, що європейці не почнуть масово продавати свої авто після вступу нових правил. Правила будуть вводитися поступово, щоб не спричинити колапсу на авторинку країн ЄС, додав Матусяк.

Європейські представники автомобілебудівної та транспортної галузей пропонували скоротити викиди лише на 20% до 2030 року, адже швидше зниження призведе до втрати робочих місць і зниження прибутку компаній.

Recent Posts

Навіщо досвідчені водії возять у своєму автомобілі котячий наповнювач: несподіваний лайфхак

Восени українські водії зіткнулися з проблемою запотівання вікон в автомобілі. Часті перепади температури і висока…

22.10.2024

Навіщо досвідчені водії возять у своєму автомобілі котячий наповнювач: несподіваний лайфхак

Восени українські водії зіткнулися з проблемою запотівання вікон в автомобілі. Часті перепади температури і висока…

22.10.2024

Бензин А92 замість А95: три ризики для автомобіля, пов’язані із заміною палива

Чимало автомобілістів в Україні на тлі зростання цін на бензин час від часу замислюються про…

22.10.2024

Як правильно обкатувати шиповані шини, щоб не втратити шипи

Багато хто не знає, але нові шиповані шини потребують попередньої обкатки. Робити це потрібно правильно,…

22.10.2024

Зимові або всесезонні шини: у чому їхні відмінності та що обрати для автомобіля

Наближається зимовий сезон, коли для автомобіля потрібно підбирати відповідні шини. Літню гуму використовувати за температури…

22.10.2024

Загустіння дизельного палива: чому воно відбувається і як його уникнути

Автомобілі на дизельній тязі мають цілу низку переваг над бензиновими. Вони мають високий крутний момент,…

22.10.2024