Попри активне просування електромобілів як ключового майбутнього автомобілебудування, провідні світові виробники повертаються до традиційних ДВЗ та гібридних рішень. Цей зворотний тренд триває навіть на тлі запланованої заборони продажу авто з такими двигунами в Європі після 2035 року. Про деталі розповідає L’automobiliste.
Жан-Філіпп Імпарато, керівник європейського підрозділу Stellantis, підтвердив наміри компанії значно розширити виробництво машин з бензиновими та дизельними двигунами. До 2030 року концерн планує вивести на ринок низку оновлених агрегатів і адаптувати під них популярні моделі.
У свою чергу General Motors, Porsche, BMW, Volkswagen, Mercedes, а також Smart і DS не приховують бажання зберегти традиційні лінійки моторів. Зокрема, Porsche інвестує близько €800 млн у «термоелектричні» версії раніше анонсованих електрокарів, Smart випустила нову модель №5 з бензиновим двигуном, а DS додала до №8 гібридну модифікацію. Volkswagen уже розглядає продовження серій Golf, T-Roc і Tiguan навіть після 2033 року.
За прогнозами, у 2025 році на європейський ринок надійде близько 205 бензинових і 116 гібридних моделей. Наприклад, Mercedes запланував випуск 19 «класичних» і 17 «зелених» автомобілів у період із 2025-го по 2027-й. Хоча загалом частка електрокарів стрімко зростає, попит на них коливається: продажі електричного седана Porsche впали майже вдвічі минулого року.
Головна перевага ДВЗ – висока рентабельність їхнього виробництва та продажів. Поєднуючи двигуни внутрішнього згоряння з електричними «допоміжними» моторами, бренди можуть дотримуватися суворих норм ЄС щодо викидів CO₂ й одночасно задовольняти широкий спектр споживацьких потреб.
Таким чином, навіть у епоху електромобільності традиційні агрегати залишаються важливим елементом стратегії автовиробників, які прагнуть збалансувати законодавчі обмеження, економічну вигідність і запити клієнтів.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…