Categories: Новини

Чому автоконцерни знову роблять ставку на двигуни внутрішнього згоряння

Попри активне просування електромобілів як ключового майбутнього автомобілебудування, провідні світові виробники повертаються до традиційних ДВЗ та гібридних рішень. Цей зворотний тренд триває навіть на тлі запланованої заборони продажу авто з такими двигунами в Європі після 2035 року. Про деталі розповідає L’automobiliste.

Відновлення інтересу до ДВЗ: головні фактори

Жан-Філіпп Імпарато, керівник європейського підрозділу Stellantis, підтвердив наміри компанії значно розширити виробництво машин з бензиновими та дизельними двигунами. До 2030 року концерн планує вивести на ринок низку оновлених агрегатів і адаптувати під них популярні моделі.

У свою чергу General Motors, Porsche, BMW, Volkswagen, Mercedes, а також Smart і DS не приховують бажання зберегти традиційні лінійки моторів. Зокрема, Porsche інвестує близько €800 млн у «термоелектричні» версії раніше анонсованих електрокарів, Smart випустила нову модель №5 з бензиновим двигуном, а DS додала до №8 гібридну модифікацію. Volkswagen уже розглядає продовження серій Golf, T-Roc і Tiguan навіть після 2033 року.

Ринкові реалії й економічні переваги

За прогнозами, у 2025 році на європейський ринок надійде близько 205 бензинових і 116 гібридних моделей. Наприклад, Mercedes запланував випуск 19 «класичних» і 17 «зелених» автомобілів у період із 2025-го по 2027-й. Хоча загалом частка електрокарів стрімко зростає, попит на них коливається: продажі електричного седана Porsche впали майже вдвічі минулого року.

Головна перевага ДВЗ – висока рентабельність їхнього виробництва та продажів. Поєднуючи двигуни внутрішнього згоряння з електричними «допоміжними» моторами, бренди можуть дотримуватися суворих норм ЄС щодо викидів CO₂ й одночасно задовольняти широкий спектр споживацьких потреб.

Таким чином, навіть у епоху електромобільності традиційні агрегати залишаються важливим елементом стратегії автовиробників, які прагнуть збалансувати законодавчі обмеження, економічну вигідність і запити клієнтів.

Share
автор
Aleksandr V.

Recent Posts

Чому гібридні автомобілі так дорого ремонтувати: відповідь механіка

Гібридні автомобілі останнім часом активно набирають популярність за рахунок своєї економічності, технологічності та низьких показників…

14.06.2025

Механіки не хочуть, щоб ви це знали: що приховують від водіїв на СТО

Відомий американський блогер і автомеханік з 57-річним стажем Скотті Кілмер попередив своїх підписників на YouTube…

14.06.2025

Не тільки для військових: турнікет повинен бути в машині у кожного водія

В Україні за останні роки істотно зросла кількість ДТП з постраждалими, а також зі смертельним…

14.06.2025

Volkswagen представив 94-сильний Polo за 33 000 доларів: фото

Німецький автовиробник Volkswagen готується святкувати 50-річний ювілей своєї легендарної моделі Polo. Як пише Motor1, з…

14.06.2025

Volkswagen показав новий дешевий седан для сімей: фото

Німецький автовиробник Volkswagen презентував у Китаї нову модель седана Sagitar. Як пише видання Autohome, мова…

14.06.2025

Молитви почуті: автомобілі BMW будуть автоматично вмикати поворотники

Відомий жарт про те, що водії BMW не вміють вмикати поворотники, схоже, дійшов до керівництва…

14.06.2025