Попри активне просування електромобілів як ключового майбутнього автомобілебудування, провідні світові виробники повертаються до традиційних ДВЗ та гібридних рішень. Цей зворотний тренд триває навіть на тлі запланованої заборони продажу авто з такими двигунами в Європі після 2035 року. Про деталі розповідає L’automobiliste.
Жан-Філіпп Імпарато, керівник європейського підрозділу Stellantis, підтвердив наміри компанії значно розширити виробництво машин з бензиновими та дизельними двигунами. До 2030 року концерн планує вивести на ринок низку оновлених агрегатів і адаптувати під них популярні моделі.
У свою чергу General Motors, Porsche, BMW, Volkswagen, Mercedes, а також Smart і DS не приховують бажання зберегти традиційні лінійки моторів. Зокрема, Porsche інвестує близько €800 млн у «термоелектричні» версії раніше анонсованих електрокарів, Smart випустила нову модель №5 з бензиновим двигуном, а DS додала до №8 гібридну модифікацію. Volkswagen уже розглядає продовження серій Golf, T-Roc і Tiguan навіть після 2033 року.
За прогнозами, у 2025 році на європейський ринок надійде близько 205 бензинових і 116 гібридних моделей. Наприклад, Mercedes запланував випуск 19 «класичних» і 17 «зелених» автомобілів у період із 2025-го по 2027-й. Хоча загалом частка електрокарів стрімко зростає, попит на них коливається: продажі електричного седана Porsche впали майже вдвічі минулого року.
Головна перевага ДВЗ – висока рентабельність їхнього виробництва та продажів. Поєднуючи двигуни внутрішнього згоряння з електричними «допоміжними» моторами, бренди можуть дотримуватися суворих норм ЄС щодо викидів CO₂ й одночасно задовольняти широкий спектр споживацьких потреб.
Таким чином, навіть у епоху електромобільності традиційні агрегати залишаються важливим елементом стратегії автовиробників, які прагнуть збалансувати законодавчі обмеження, економічну вигідність і запити клієнтів.
Гібридні автомобілі останнім часом активно набирають популярність за рахунок своєї економічності, технологічності та низьких показників…
Відомий американський блогер і автомеханік з 57-річним стажем Скотті Кілмер попередив своїх підписників на YouTube…
В Україні за останні роки істотно зросла кількість ДТП з постраждалими, а також зі смертельним…
Німецький автовиробник Volkswagen готується святкувати 50-річний ювілей своєї легендарної моделі Polo. Як пише Motor1, з…
Німецький автовиробник Volkswagen презентував у Китаї нову модель седана Sagitar. Як пише видання Autohome, мова…
Відомий жарт про те, що водії BMW не вміють вмикати поворотники, схоже, дійшов до керівництва…