За його словами, причина криється в сучасному українському процесуальному законодавстві, зокрема – у рішеннях Конституційного суду України.
“У нас зараз немає ні протоколів, ні інших документів, де водій може висловити свою думку про те, що він не згоден із порушенням. І є рішення КСУ від 26 травня 2015 року, яким чітко вказано, що складання постанови безпосередньо на дорозі, коли водій не має часу для підготовки до захисту, для звернення за правовою допомогою і т.д. – це порушення його прав”, – пояснив Володарський.
Він запевнив, що на цій підставі подібні штрафи, виписані на дорозі, можна оскаржувати в судовому порядку.
“Якщо ж це “листи щастя”, то у нас зараз прописано, що без встановлення безпосереднього порушника накладати штраф на власника… є рішення КСУ, ще від 22 грудня 2010 року, яким норма, що існувала на той момент із цього приводу, визнана неконституційною”, – розповів юрист.
Володарський уточнив, що тоді ж Конституційним судом була висловлена думка, що для залучення до будь-якої відповідальності, зокрема адміністративної, вчинення конкретного протиправного діяння необхідно прив’язати до конкретної особи.
“Не до власника, а безпосередньо до порушника”, – підсумував автоюрист.
Якщо вам потрібен надійний, економний та практичний автомобіль для їзди по місту за невеликі гроші,…
З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…