Один із керівників Toyota Europe Андреа Карлуччі раптово розкритикував кросовер Corolla Cross. Як пише CarBuzz з посиланням на слова топ-менеджера, у компанії вважають модель занадто «нудною» і позбавленою «європейської родзинки».
Директор з маркетингу європейського підрозділу Toyota вважає, що головним ворогом Corolla Cross є його надмірна універсальність. Спочатку модель створювалася з прицілом на Південно-Східну Азію, у зв’язку з чим смаки європейців і американців виробник не брав до уваги, що в підсумку вплинуло на позиції на глобальному ринку.
Карлуччі впевнений, що падіння продажів на 14% у 2025 році є наслідком «усередненого» дизайну кросовера. Не врятувала від проблем і поява «зарядженої» версії GR Sport.
Як приклад топ-менеджер навів більш яскравий і зухвалий C-HR, який утримує лідируючі позиції в сегменті субкомпактних SUV, де Corolla Cross займає лише 25-е місце.
З огляду на той факт, що в Toyota розуміють проблему і мають намір її усунути, вже найближчим часом очікується рестайлінг кросовера.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…