Один із керівників Toyota Europe Андреа Карлуччі раптово розкритикував кросовер Corolla Cross. Як пише CarBuzz з посиланням на слова топ-менеджера, у компанії вважають модель занадто «нудною» і позбавленою «європейської родзинки».
Директор з маркетингу європейського підрозділу Toyota вважає, що головним ворогом Corolla Cross є його надмірна універсальність. Спочатку модель створювалася з прицілом на Південно-Східну Азію, у зв’язку з чим смаки європейців і американців виробник не брав до уваги, що в підсумку вплинуло на позиції на глобальному ринку.
Карлуччі впевнений, що падіння продажів на 14% у 2025 році є наслідком «усередненого» дизайну кросовера. Не врятувала від проблем і поява «зарядженої» версії GR Sport.
Як приклад топ-менеджер навів більш яскравий і зухвалий C-HR, який утримує лідируючі позиції в сегменті субкомпактних SUV, де Corolla Cross займає лише 25-е місце.
З огляду на той факт, що в Toyota розуміють проблему і мають намір її усунути, вже найближчим часом очікується рестайлінг кросовера.
З часом у будь-якому авто зношуються амортизатори. Симптомами цього є жорстка реакція на ями та…
Серед українських водіїв існує розповсюджена думка, що чим більше грієш взимку двигун, тим краще. Дехто…
Брюссель готується змінити свій курс щодо повної заборони автомобілів з ДВЗ. Наразі план розрахований на…
Корейський автовиробник Hyundai готується презентувати перший в світі автомобіль, що використовуватиме своє лобове скло замість…
Європейський союз в прихованому режимі готує масове оновлення автопарку співдружності. Як пише Carscoops, проект носить…
Електромобілі масово вливаються в міське життя українців. Вони всюди – в таксі, доставці, у приватних…