Фото: Твоя МАШИНА
У Європі більше не вироблятимуть Hyundai i20 N та i30 N. Причина – жорсткі екостандарти. Для керівника спортивного підрозділу Hyundai Джуна Парка це не просто новина – це особиста трагедія. «Для мене це катастрофа», – зізнався він у розмові з Car Magazine.
Виробництво цих моделей завершили ще в лютому. Але в Австралії вони ще живі – торік там навіть оновили дизайн. Парк прямо каже – фанатом електрокарів він не став: «Я завжди любив запах пального, звук двигуна й дух перегонів».
А от його колега Тайрон Джонсон з європейського техцентру в Німеччині має іншу думку: «Електромобілі – найкращі для швидкості. Бензинові автівки відстають».
Що далі? Ймовірно, гібриди. Але без 2,0-літрових моторів – у Європі їх не пропустять нові закони. Є надія на 1,6-літрові агрегати з електричним підсиленням.
Чи повернеться механіка? Скоріш за все, ні. Veloster N також не чекають – модель уже зняли з виробництва. На горизонті – електричні Ioniq 5 N і 6 N, але Hyundai не збирається закривати тему з ДВЗ. Принаймні поки що.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…