Фото: Hyundai
Hyundai представила в Китаї електрокросовер Elexio – нову модель, створену разом із BAIC. Як повідомляє Carscoops, звичних кнопок у салоні майже немає. Замість них – 27-дюймовий екран із 4K, що тягнеться від водія до пасажира. Поруч – ще один дисплей, вже перед кермом, який дублює основні показники.
Інтер’єр виглядає як мінімалістичне шоу – усе приховано, навіть коробка передач схована у важіль під кермом. “Це не Ioniq. Тут інший підхід. Брутальніше, простіше, технічніше”, – вважає китайський автожурналіст Чжан Юнь із видання Autohome.
Elexio зібраний на платформі E-GMP, яку вже використовують Hyundai Ioniq 5 та Kia EV6. Запас ходу – до 700 км за китайським циклом. Зарядка – з 30 до 80% за 27 хвилин.
Про продажі за межами Китаю поки мовчать. Але для Hyundai це більше, ніж черговий електрокар. Це спроба повернути довіру в країні, де конкуренція в електросегменті найжорсткіша у світі.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…