General Motors подала патент на систему, яка вміє «відчувати» стан дороги за допомогою сенсорів та камер, пише Motor1. Якщо коротко – машина зчитує вібрації, переміщення підвіски, обертання коліс і показує на екрані недоліки покриття ще до того, як водій їх помітить. Отримані дані передаються в хмару, де формується так званий бал дорожнього стану. Якщо він низький – система радить змінити маршрут або теоретично може повідомити відповідальні служби.
Ідея виглядає логічною, з огляду на те, що, за даними Американського товариства інженерів (ASCE), інфраструктура США досі оцінюється на “трієчку”. «Певний прогрес є, але ще багато роботи», – каже Даррен Олсон, який очолював комісію ASCE. За його словами, інвестиції допомагають, але не вирішують проблеми кардинально.
GM вже кілька років активно патентує подібні розробки. Серед них – система виявлення агресії водія та автозатемнення лобового скла. Поки що це лише патенти, але вони дають уявлення, куди рухається індустрія. І можливо, вже за кілька років авто самі знатимуть, де їх чекає крива ділянка або нова вибоїна.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…