Європейська комісія пропонує ввести заборону на купівлю бензинових і дизельних авто для корпоративного сегмента вже з 2030 року – про це повідомило німецьке видання Bild, посилаючись на джерела в Брюсселі. Йдеться про великі компанії та сервіси прокату.
Обговорення ще триває, але сигнал прозорий. Якщо ідею схвалять, бензинові автопарки можуть піти в минуле на п’ять років раніше, ніж планувалося.
Чиновники пояснюють це спробою пришвидшити перехід на електротранспорт. Але не все так просто. Євродепутат Маркус Фербер вже заявив, що план відірваний від реальності. За його словами, за три роки повністю оновити корпоративні автопарки – завдання на межі фантастики.
У Sixt налаштовані не менш скептично. Керівник компанії Ніко Габріель попередив: якщо документ ухвалять, зростуть витрати на оренду. А це вдарить не лише по туристах, а й по бізнесу.
Окрема проблема – зарядна інфраструктура. В деяких регіонах її банально не вистачає. Через це навіть ті компанії, які купили електрокари, вже почали їх знімати з експлуатації.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…