Alpina більше не та, що була. Після того, як BMW викупила тюнінг-компанію у 2022 році, візуальні зміни не забарилися. Як пише Motor1, першим під ніж пішов фірмовий герб – червоно-білий щит з фірмовими елементами, який десятиліттями був візитівкою марки.
На новій емблемі залишили лише дросель і колінвал, але тепер вони вписані в просте чорно-біле коло. За формою – як у BMW, шрифт – вужчий і вищий. Логотип виглядає стриманіше, але й позбавлений характеру. Саме так коротко описав новий стиль німецький дизайнер Карл Штерн із Мюнхена: «Воно виглядає як тінь того, чим Alpina була».
Патент на оновлену емблему вже зареєстровано – згідно з документами, знак з’явиться не тільки на авто, а й на аксесуарах та фірмовому сервісі. Водночас самих моделей Alpina, як раніше, більше не буде: виробництво в Бухлое закінчать наприкінці 2025 року.
Втім, бренд не зникне повністю – сервіс і деталі залишаться. Питання в іншому: чи буде хоч щось у новій Alpina нагадувати про її спортивне минуле з 1965 року?
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…