Після майже трьох десятиліть роботи Mitsubishi офіційно залишає Китай, пише Carscoops. Завершення спільного виробництва двигунів із Shenyang Aerospace стало останнім кроком після згортання випуску авто ще у 2023 році.
Причина – різке падіння прибутку. За перший квартал 2025 року операційний дохід зменшився на 84%. Одним із ударів стали мита, які обійшлися японському виробнику у 14,4 мільярда єн – це близько 602 мільйонів гривень. При цьому чистий квартальний прибуток знизився до 5,6 мільярда єн, або приблизно 234 мільйонів гривень.
На китайському ринку Mitsubishi працював із 2012 року через спільне підприємство з GAC. Найкращі роки припали на середину 2010-х – тоді продавали до 144 тисяч авто щороку, зокрема кросовери Outlander. Але конкуренція з боку місцевих брендів і перехід на електромобілі поступово витіснили японців.
Сьогодні пріоритет компанії – Південно-Східна Азія. Але навіть там продажі впали на 8,5%. У Північній Америці справи трохи кращі – плюс 5%, хоча основний приріст дають Мексика і Канада, а не США.
Японці покладають надії на зменшення тарифів у новій угоді між Токіо і Вашингтоном. Але прогноз доходів поки не переглядають.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…