Після майже трьох десятиліть роботи Mitsubishi офіційно залишає Китай, пише Carscoops. Завершення спільного виробництва двигунів із Shenyang Aerospace стало останнім кроком після згортання випуску авто ще у 2023 році.
Причина – різке падіння прибутку. За перший квартал 2025 року операційний дохід зменшився на 84%. Одним із ударів стали мита, які обійшлися японському виробнику у 14,4 мільярда єн – це близько 602 мільйонів гривень. При цьому чистий квартальний прибуток знизився до 5,6 мільярда єн, або приблизно 234 мільйонів гривень.
На китайському ринку Mitsubishi працював із 2012 року через спільне підприємство з GAC. Найкращі роки припали на середину 2010-х – тоді продавали до 144 тисяч авто щороку, зокрема кросовери Outlander. Але конкуренція з боку місцевих брендів і перехід на електромобілі поступово витіснили японців.
Сьогодні пріоритет компанії – Південно-Східна Азія. Але навіть там продажі впали на 8,5%. У Північній Америці справи трохи кращі – плюс 5%, хоча основний приріст дають Мексика і Канада, а не США.
Японці покладають надії на зменшення тарифів у новій угоді між Токіо і Вашингтоном. Але прогноз доходів поки не переглядають.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…