Росстандарт зупинив імпорт п’яти моделей китайських вантажівок, зокрема Dongfeng, Foton, FAW та Sitrak. Усі вони важать понад 16 тонн. Офіційна причина – загроза для здоров’я та життя. Виявили проблеми з гальмами, ременями безпеки й шумом. Але за кулісами – зовсім інша історія, пише The Moscow Times.
«Складається враження, що це не технічне питання, а економічне», – кажуть московські оглядачі. За їх спостереженнями, китайці швидко відтиснули місцевих виробників. За пів року FAW, Foton, Dongfeng і Sitrak забрали понад 30% ринку нових вантажівок. Навіть дешеві китайські авто змогли дуже швидко задавити місцевий автомобільний непотріб.
Через брак замовлень та фінансову кризу, спричинену захдіними санкціями, КамАЗ, ГАЗ і АвтоВАЗ вже перевели свої підприємства на чотириденний тиждень. Зарплатню робітникам також скоротять – поки на 20%. Експерти впевнені, що це тільки початок і скоро можна буде побачити, як автомобільна галузь росіян складається немов картковий будиночок.
Раніше вже зупинили поставки Shacman. Тепер до сервісів мають викликати ще 30 тисяч китайських вантажівок – із тих, що вже на ходу.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…