Ford запускає нову систему складання електромобілів – на 40% швидшу. Це не просто зміна процесу. Це перегляд самої логіки, повідомляє Motor1.
Замість лінійного конвеєра – три паралельні гілки. Окремо збирають передню частину, задню та несучу батарею. Всі елементи сходяться на завершальному етапі. Як пояснив операційний директор компанії Кумар Галхотра, такий підхід пришвидшує процес і спрощує логістику. На заводі в Луїсвіллі нова система вже проходить тестування.
Першим її отримає електропікап за $30 000 (1,254 млн грн), який вийде у 2027 році. Його обіцяють таким же жвавим, як Mustang з EcoBoost. Тягу забезпечуватимуть призматичні акумулятори LFP без кобальту та нікелю – менше ваги, більше простору в салоні.
У Ford кажуть, що так зменшать витрати, покращать керованість і збережуть баланс кузова. Серед ключових майданчиків – уже згаданий Луїсвілл і акумуляторний парк BlueOval у Мічигані. У них компанія інвестує близько 5 мільярдів доларів. Роботу отримають понад 4000 працівників.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…