Фото: topcars_ua
На вулицях Києва помітили машину, яка не загубиться навіть серед сотень люксових авто. Йдеться про Brabus B40E-930 – ексклюзивну модифікацію Mercedes-AMG S63 E-Performance.
Знімками авто поділилась спільнота Topcars_ua в Instagram. Під капотом цього седана – 4,0-літровий V8 із подвійним турбонаддувом, підсилений електромотором. Після втручання німецьких майстрів потужність зросла до 930 к. с., а крутний момент – до 1510 Нм. Машина стартує з місця до 100 км/год за 3,2 секунди, а максимальна швидкість обмежена 290 км/год.
«Це справжня ракета у кузові бізнес-седана», – говорить київський інженер-автомеханік Андрій Савчук. – «Зовні він стриманий, але звук вихлопу й набір швидкості руйнують будь-які стереотипи».
Тюнери встановили спортивну вихлопну систему та нову підвіску. Кузов занижений, обвіс і спойлер виконані з карбону. На 21-дюймових дисках красуються логотипи Brabus. У салоні – червона перфорована шкіра та карбонові вставки. Атмосфера нагадує більше про приватний джет, ніж про класичний Mercedes.
Важливим є й те, що авто може рухатись на електротязі. Середня витрата пального в комбінованому режимі – 4,4 л на 100 км. Автожурналіст із Німеччини Петер Краузе пояснює: «Brabus зміг поєднати динаміку суперкара та економічність гібрида. Це рідкісний випадок у сегменті люксових моделей».
Ціна теж вражає – 405 тисяч євро, що дорівнює приблизно 20 млн гривень. У Києві поява такого авто стає справжньою подією. Фото седана, викладені в Instagram, вже набрали тисячі переглядів і коментарів.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…