Фото: InsideEvs
Продажі електромобілів Audi зросли на третину за перше півріччя 2025 року, і головним драйвером цього результату став Q4 e-tron. Тепер компактний кросовер отримує оновлення, яке торкнеться і зовнішності, і техніки, пише InsideEVs.
Фотомисливці вже зняли рестайлінгові версії – Sportback з похилим дахом і класичний Q4 зі зручнішим багажним відсіком. В обох варіантів з’явилися нові фари та перероблені бампери. Радіаторна решітка також змінилася: замість горизонтальних планок тепер шестикутний малюнок. Дверні ручки залишилися звичайними, без прихованих рішень, як у старших моделей.
Ще одна нова деталь – збільшений датчик систем допомоги водію у верхній частині лобового скла. Хоча Q4 і після оновлення не отримає повний автопілот, електроніка стане точнішою і швидшою у роботі.
Важливим пунктом стали зміни в електротязі. Оновлений Q4 35 e-tron оснастять батареєю на 55 кВт·год, що дає до 355 км пробігу. Версія Q4 40 e-tron отримає акумулятор на 63 кВт·год і запас ходу до 424 км. Крім того, модифікації з двома моторами підтримуватимуть зарядку потужністю 175 кВт.
Всередині покупці побачать модернізовану мультимедійну систему. Вона працюватиме швидше та матиме оновлений інтерфейс. Усе це має зробити модель привабливішою на фоні конкурентів у сегменті електрокросоверів.
Офіційний дебют відбудеться наприкінці 2025 року.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…